Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Gratis plastische chirurgie voor lelijke Chinese

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Gratis plastische chirurgie voor lelijke Chinese
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een vrouw in de Chinese stad Tianjin krijgt gratis plastische chirurgie omdat ze te lelijk is om een baan te vinden. Sinds 1993 is ze bijna duizend keer wegens haar uiterlijk afgewezen voor een baan. Dat hebben Chinese media vrijdag gemeld.

Het verhaal van de 25-jarige Zhang Jing heeft diverse Chinese kranten gehaald. Naar aanleiding daarvan hebben twee klinieken haar gratis plastische chirurgie aangeboden. Eén ervan heeft haar al aan neus en ogen geopereerd en de andere zal de komende dagen haar voorhoofd en gebit onder handen nemen.

,,Ik verwacht geen schoonheid te worden, maar ik hoop alleen dat ik normaal kan leven'', zo citeerde de Hongkongse editie van de China Daily de vrouw.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS