Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Populariteit Bush op laagste punt sinds '9-11'

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Populariteit Bush op laagste punt sinds '9-11'
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het gaat niet goed met de populariteit van de Amerikaanse president Bush in eigen land. Volgens een onderzoek van USA Today en CNN geeft nog maar een kleine meerderheid van 52 procent de president een voldoende voor zijn beleid.

Dat was in april van dit jaar nog 71 procent en kort na de aanslagen op 11 september 2001 zelfs 90 procent. De jongste score is voor Bush de slechtste sinds de terreuraanslagen. Veel Amerikanen houden Bush vooral verantwoordelijk voor slechte ontwikkelingen op de arbeidsmarkt en voor de steeds duurdere en nog altijd zeer gevaarlijke Amerikaanse missie in Irak.

Een krappe meerderheid vindt overigens wel dat de Republikeinen beter in staat zijn om de strijd tegen terrorisme te voeren dan de Democraten. De VS gaan volgend jaar naar de stembus om een nieuwe president te kiezen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS