Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Ekster doodt man

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Ekster doodt man
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een agressieve ekster heeft vorige maand in Australië een man zo hevig aangevallen, dat die inmiddels aan zijn verwondingen is bezweken.

Dezelfde vogel heeft daarna in de staat Victoria ook een Koreaanse toerist aangevallen. Ook hij raakte gewond aan de ogen en moest voor behandeling naar het ziekenhuis.

De kraaiachtige vogel is daarna gedood door een vertegenwoordiger van het ministerie van Milieubeheer.

Volgens deskundigen kunnen Australische eksters in deze periode zich zeer agressief gedragen als zij menen dat hun jongen worden bedreigd.

De autoriteiten die de agressieve eksters opsporen, nemen diverse veiligheidsmaatregelen, zoals het dragen van een helm waarop aan de achterzijde ogen staan afgebeeld.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS