Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Nieuw speeltje voor piercingfans: de tongvibrator

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Nieuw speeltje voor piercingfans: de tongvibrator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Voor de avontuurlijke piercingfan is een nieuw seksspeeltje op markt: de tongvibrator. Het betreft een roestvrijstalen piercing met aan de bovenkant een minuscule vibrator van 1,5 centimeter en aan de onderkant een rond batterijtje.

Importeur Viafair nam het apparaatje een aantal maanden geleden mee van een beurs in Amerika en heeft er inmiddels in Nederland al een paar honderd verkocht. ,,Vooral van orale seks kan de tongvibrator een heel bijzondere ervaring maken'' , stelt woordvoerder E. Vonke. ,,We merken dat mensen die een piercing aandurven ook makkelijk een stapje verder gaan. Je moet hem niet de hele dag aanzetten, maar het apparaat vervolmaakt je seksleven wel.''

De tongvibrator, welke begint te trillen als het batterijtje wordt aangeschroefd, is zowel voor orale seks met vrouwen als met mannen te gebruiken. ,,Ook in homokringen scoort hij enorm'', merkt Vonke. Het 90 euro kostende apparaatje is voorlopig alleen via de groothandel te bestellen.

Risico's

Professor R. Koole, hoogleraar kaakchirurgie van het Universitair Medisch Centrum (UMC) in Utrecht, is minder blij met het nieuwe seksspeeltje. ,,Al dat getril levert een verhoogd risico op beschadiging en infectie van het tongvlees op'', stelt hij.

Ook tattookoning en piercingkenner Henk Schiffmacher juicht het succes van de tongvibrator niet toe. ,,Ik heb al meerdere mensen gesproken die bij het eten van een bord hutspot hun normale piercing inslikten. Volgens mij loop je met zo'n heel apparaat een groot risico dat hij in je keel blijft steken'', vermoedt Schiffmacher.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS