Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Kleuter ook al aan Citotoets

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Kleuter ook al aan Citotoets
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De kans is groot dat kleuters voordat ze de basisschool bezoeken een Citotoets moeten gaan afleggen.

De Onderwijsraad, een adviesorgaan aan de regering, pleit hiervoor in een rapport dat vandaag wordt gepresenteerd.

Is de basisschool afgerond, dan moet uit een toets blijken wat het kind heeft geleerd en of de school voldoet, zo stelt het rapport.

Het idee is niet nieuw. Een voorstel van CDA, VVD en LPF om kleuters bij aanvang van de basisschool een taaltest te laten doen, werd positief ontvangen.

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
jeeej nog meer toetsen :S

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik haar die regering hier....die weten echt niet wat ze nu willen he...eerst fllink bezuiningen op onderwijs en nu gaan ze kleuters toetsen laten maken. Ze meoten blij zijn als ze hun veters fatsoenlijk kunnen strikken op die leeftijd. Maar dit kost geen extra geld wil je zegge??
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS