Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Geloof jij in wonderen?

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Geloof jij in wonderen?
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Er zijn in mijn leven de laatste tijd een aantal dingen geweest waarvan je je af kan vragen is dat een wonder?

Hebben jullie die ervaring ook of geloof je niet in wonderen?

Laat het hier maar weten:

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zelf geloof ik in wonderen hoor alleen ik heb er zelf nooit een meegemaakt ofzo...lijkt wel of het niet voor me is weggelegd. Maar op een of andere manier zijn er toen wonderen voor bepaalde mensen weggelegd vin ik. Net of het niet is bedoeld om diegene te verliezen, omdat ie het niet verdiend.
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik weet niet wat je een wonder vind.
Voor de één kan een parkeerplaats vinden in Amsterdam al een wonder zijn.

Mss moeten we eerst bepalen wat je onder een wonder verstaat.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zoiets als dit vind ik een klein wonder:

Hond redt man dankzij brief in fles

Een Schotse zwerver heeft wekenlang doodziek bij en afgelegen boerderij gelegen voordat hij werd gered door een Border Collie. De hond alarmeerde zijn baasje door hem een brief in een fles te brengen, waarna de wanhopige man gered kon worden.

Astmapatiënt Robert Sinclair (55) zwerft al 27 jaar rond in de Schotse plaats Stirlingshire. Hij was ziek geworden in zijn slaap en had al een week lang niks gegeten of gedronken. Uit wanhoop schreef hij een briefje met een hulpkreet en stopte deze in een lege waterfles. De hond van Brian Besler bezocht de zieke man, en namde waterfles mee.

Besler: ,,Mijn hond Ben kwam aanrennen met de fles in zijn bek. Er zat een briefje in van Sinclair. In eerste instantie dacht ik dat het een grap was, maar dat veranderde toen ik Roberts naam onder de brief zag staan. We weten dat hij rondzwerft in deze streek, dus ik dacht niet dat hij zo'n akelige grap zou uithalen."

Sesler alarmeerde de politie en hulpdiensten, die de zieke man uit de boerderij haalden. Na behandeling in het ziekenhuis kon Sinclair weer naar 'huis'.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
zo zie je maar dat wonderen wel degelijk bestaan.

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben van mening dat wonderen niet bestaan. Zoals sommige mensen hier al weten, geloof ik niet zo in dat soort dingen, dus ook niet in wonderen. Als iets gebeurd wat uniek is dan heeft dat gewoon zo moeten zijn.

[Kiss]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Ik ben van mening dat wonderen niet bestaan.

Wat is dan je definitie van een wonder?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Bij mij is de defenitie van een wonder iets wat eigelijk niet op aarde kan gebeuren. Het onmogelijke wat toch mogelijk wordt. Bijvoorbeeld dat een mens uit zichzelf vliegt ofzo.

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS