Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Man veilt vrouw op internet

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Man veilt vrouw op internet
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een man is overspoeld met biedingen voor zijn vrouw nadat hij haar te koop had gezet op internet. Andy Hoyle (35) uit Wrexham in Wales plaatste een advertentie op eBay waarin hij Mel (30) te koop zette. Het was bedoeld als grap.

In de advertentie stond: "Het chassis is uitstekend voor het aantal kilometers dat erop staat en tegen extra kosten kun je een garantie krijgen". Mensen konden bieden vanaf 1 pond. Maar al snel begonnen mensen honderden ponden te bieden en zelfs te vragen of ze konden ruilen met hun eigen vrouwen.

Ondanks een bod van een motorfiets ter waarde van 8000 pond plus de vrouw van de eigenaar, besloot meneer Hoyle niet te verkopen. Hij was verrast en best gevleid door het aantal biedingen.

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja van je man moet je het maar net hebbe he...of je moet een harem hebbe dan kun je er wel een paar verkopen, vrouwen zat dan..

Nee geintje..zo iets moet helemaal niet kunne ook neit als geintje...wie gaat zijn vrouw nu verkopen?? Die spoort gwoon niet hetzelfde geldt ook voor kinderen.

Foute mense zijn het

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ach, ik kan om dit soort geintjes wel lachen eigenlijk.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS