Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Moeder dronken achter het stuur.

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Moeder dronken achter het stuur.
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De politie heeft een 34-jarige Amersfoortse aangehouden omdat ze dronken achter het stuur zat. Zij had haar beide dochters van twee en zeven jaar bij zich.

De vrouw werd door agenten op de vluchtstrook van de A2 aangetroffen, ter hoogte van het verkeersknooppunt Ouderijn in Utrecht. Haar wagen hand een lekke band en tevens schade aan de voorzijde.

Een voorbijganger had alarm geslagen omdat hij de automobiliste slingerend en met zeer lage snelheid had zien rijden. Een ademtest leerde dat de vrouw bijna twee promille alcohol in haar bloed had. Haar rijbewijs is ingenomen.

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat erg voor die dochters.

Een buurvrouw van ons was ook alcoholiste en had 3 dochters van 16,13 en 8. Heeft zich letterlijk dood gedronken.
Echt zielig voor die kinderen vind ik zoiets.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS