Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Gestolen Barbies en Kens in peeskamertje

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Gestolen Barbies en Kens in peeskamertje
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Bij een 46-jarige prostituee in de rosse buurt in Groningen heeft de politie 63 dozen met gestolen barbiepoppen in beslag genomen. De vrouw kreeg vrijwel dagelijks nieuwe poppen van een junk, aldus de politie.

De vrouw en haar 35-jarige 'leverancier' zijn aangehouden op verdenking van heling. De prostituee zei de poppen te verzamelen. Die zaten veelal nog netjes in de doos. De man zit nog vast, de verzamelaarster mocht na een nachtje cel gaan.

De politie ontdekte de gestolen verzameling, nadat politiemensen de verdachte man deze week met een volle boodschappentas het betreffende pand binnen hadden zien lopen en met een lege tas weer naar buiten hadden zien komen.

Tijdens een snelle zoektocht vonden zij de Barbie-poppen en vele varianten van haar gespierde vriendje Ken in enkele kasten. De meeste artikelen, met een totale waarde van enkele duizenden euro's, bleken uit speelgoedwinkels te zijn gestolen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS