Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Discussie: Zelfmoord

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Discussie: Zelfmoord
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hierbij open ik de discussie zelfmoord.

Wat vinden jullie hiervan?

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Daar zou ik niet zo zeker van zijn Nims. Er kan een periode in je leven komen dat je dat als enige oplossing ziet.

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Maria:
Daar zou ik niet zo zeker van zijn Nims. Er kan een periode in je leven komen dat je dat als enige oplossing ziet.

Ik vind het leven op dit moment veels te interessant om er zo maar uit te stappen. Ik kan me ook niet voorstellen hoe je je zou moeten voelen als je besluit om er een eind aan te maken.

p.s. dat zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen, is een woordgrapje.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Laat ik mijn visie er ff neergooien.

Zelf vin ik zelfmoord een van de lafste dingen die er zijn. Ook al is het het laatste wat je kan doen. Er wordt dan vaak niet nagedacht aan de mensen die om je geven. Want voor hun is het juist het ergste. Hun moeten tenslotte verder leven met die zelfmoord van een bekende in de kring.
En stel je nu eens voor je pleegt zelfmoord en dan later mislukte het gewoon. Dan zit je toch zelf met de gevolgen. En dat je er een proces voorkrijgt vin ik in sommige gevallen wel terecht. Mijn conclusie: Ik vin het dus laf. Ga dan hulp zoeken en praat erover.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Toch is dit niet helemaal waar, ik heb laatst een documentaire gezien van iemand die ook zelfmoord wilde plegen. Diegene was juist heel erg bang voor de nabestaanden, en wilde ook juist niet dat de nabestaanden hem zouden vinden. Hij is daarom speciaal naar het bos gegaan om het daar te doen. Netjes een brief geschreven etc. Alleen door "geluk / ongeluk" is hij toen gevonden door iemand die de hond uitliet, en kon hij het navertellen.

Het schijnt dus zo te zijn dat mensen juist heel erg goed nadenken voordat ze zelfmoord plegen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Toch is dit niet helemaal waar, ik heb laatst een documentaire gezien van iemand die ook zelfmoord wilde plegen. Diegene was juist heel erg bang voor de nabestaanden, en wilde ook juist niet dat de nabestaanden hem zouden vinden. Hij is daarom speciaal naar het bos gegaan om het daar te doen. Netjes een brief geschreven etc. Alleen door "geluk / ongeluk" is hij toen gevonden door iemand die de hond uitliet, en kon hij het navertellen.

Het schijnt dus zo te zijn dat mensen juist heel erg goed nadenken voordat ze zelfmoord plegen.

Ik ben het niet eens hiermee wat je zegt hoor dat ie niet gevonden wilde worden...als iemand je ist nou wedde dat ze dan afvragen wat er aan de hand is. Of zie ik dit verkeerd? Want als ik een dag weg ben zonder iets te laten weten waar ik ben dan is me moeder toch wel ongerust hoor
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Als jij zelfmoord wil plegen en je doet het goed ben je al dood voordat ze je missen. Je moet alleen zorgen dat je het op een plaats doet waar je familie je niet zou gaan zoeken. Dus dat die je niet vinden Maar zelfmoord is niet laf hoor heb je een hoop moed voor nodig.

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS