Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Autokraker opereert met rollator.

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Autokraker opereert met rollator.
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Autokraker opereert met rollator

De Amsterdamse politie heeft haar handen vol aan een bejaarde inwoner van Amsterdam Zuid die lopend achter zijn rollator regelmatig inbreekt in auto's.

De 72-jarige opa opereert ook wel eens samen met zijn kleinzoon, maar slaat regelmatig alleen toe. Volgens de politie is hij een "regelmatige gast" op politiebureau Rivierenbuurt. De man is niet zo goed meer ter been, maar met zijn rollator weet hij de weg naar zijn prooi kennelijk nog goed te vinden.

Zo rook de bejaarde ook zijn kans toen onlangs in de Rai de PC-dumpdag werd georganiseerd. Omdat het parkeerterrein, dat in de buurt van de woning van de bejaarde autokraker ligt, besloot de man daar zijn slag te slaan.

Een beursbezoeker had zojuist een computer gekocht en stalde deze in zijn auto. Toen hij wegliep, keek hij nog even om en zag een oude man achter een rollator met een schroevendraaier in zijn slot peuteren. De autobezitter en omstanders leverden de oude man aan de politie over, waar hij met een proces-verbaal werd heengezonden.

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja opsluiten die handel....oud of niet. Die is toch schandaling vin ik hoor.

Iedereen moet in de gevangenis kunnen ongeacht de leeftijd.
Anders kan ik ook net zogoed op 80 jarige leeftijd alles plegen zonder gevangenisstraf.

Maar zo zie je ook maar weer dat NL raar is, dat zo'n iemand geen gevangenisstraf krijgt alleen vanwege zijn leeftijd [Confused]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hoezo heeft hij geen gevangenis straf gekregen? Dat staat niet in het artikel?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nee helaas zover ging de informatie niet alleen een proces-verbaal.

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS