Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Dromen (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Dromen
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Iedereen droomt wel eens. Nu ben ik benieuwd hoe jullie dromen.

Ik droom bijvoorbeeld in kleur, en zie heel goed gezichten. Ik hoor ook geluiden in mijn dromen. Ik kan zelfs ook nog een andere taal spreken.

Nu is er nog iets grappigs. In je dromen kan je niet lezen. Als je het namelijk nog een keertje leest, dan staat er iets anders. Zo ben ik er een keertje tijdens een droom achter gekomen dat ik aan het dromen was. Dat was leuk, want toen kon ik ineens mijn droom sturen.
Ik kwam erachter omdat ik iets aan het lezen was en elke keer stond er iets anders. Toen besefte ik mij ineens dat het een droom was.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hmm...hoe ik droom dat weet ik zelf vaak niet, maar wat ik droom wel [Razz] Maar daaar zal ik maar iet over beginnen he mensjes [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja juist wel! Daarvoor is juist dit onderwerp gestart.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hmmm....ik zal er een nachtje overslapen dan en kijken wat voor droom ik heb..ik ga me leven hier niet blootlegge waarover ik lig te dromen
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Je hoeft ook niet je dromen te vertellen, maar eerder je manier van dromen.

Zie je bijvoorbeeld echte gezichten, of blijft het bij schimmen. Heb je wel is in zwart wit gedroomd? Of kun je ruiken horen en voelen?

Dat soort vragen kun je ook beantwoorden zonder dat je er iets inhoudelijks over hoeft te zeggen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Als ik droom dan zie ik echte gezichten en alles in kleur...verder zou ik het niet weten hoe ik verder droom. ik hoor ook geen geluiden enzo.
En ik laat me altijd meegaan in me dromen [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
dromen doe je om dingen te verwerken die je mee maakt als je wakker bent.
En soms denk ik wel eens dat ik al eens wat gedroomt heb wat ik dan mee maak, maar of dat echt zo is???

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik droom in kleur. Ik kan ook lezen, maar als ik het nog eens lees, staat er hetzelfde. Ik hoor en voel en ruik ook. alleen het gehoor is heel vaag, want ik hoor het heel apart. heel dof, maar toch begrijp ik meteen wat er bedoeld wordt. Ik heb laatst voor het eerst pijn gevoeld in me droom. Het was heel raar. Maar anders als dat ik wakker zou zijn.

Ik heb ook wel eens dat ik ineens zo vermoeiend ben, dat ik over de straat strompel als een oud mens. echt stom [Razz]

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb de laatste tijd best wel vaak gedroomd over iem. en het waren leuke, hele leuke drome.
Zowel in kleur als in geluid [Big Grin] [Big Grin]
Zeer plezierig [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
ik heb de laatste tijd best wel vaak gedroomd over iem. en het waren leuke, hele leuke drome.
Zowel in kleur als in geluid [Big Grin] [Big Grin]
Zeer plezierig [Big Grin]

Ik weet wel wie dat is [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Jij bent de oorzaak dat ik nu zo droom [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
ik heb de laatste tijd best wel vaak gedroomd over iem. en het waren leuke, hele leuke drome.
Zowel in kleur als in geluid [Big Grin] [Big Grin]
Zeer plezierig [Big Grin]

Ik weet wel wie dat is [Wink]
Vertel het eens nimmsje [Wink] ben wel benieuwd

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Willen jullie echt dat ik het hier het Internet op ga gooien?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Willen jullie echt dat ik het hier het Internet op ga gooien?

hahahaha....tis toch al overduidelijk..patje kent geen geheime [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 12 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
mijn dromen zijn altijd in zwart wit, en ik zie gezichten heel duidelijk. maar het vreemde is, is dat ik in mijn dromen de mensen zo maak als ik ze wil zien. bijvoorbeeld hele mooie mensen, met hele aardige karaktertrekken. Nims: wat je zegt dat je je droom kan sturen, dat kan iedereen. De laatste gedachten waarmee je in slap valt word je droom, wist je dat? en wist je dat je langste droom 3 kwartier duurt? ookal lijkt het alsof je de hele nacht die droom hebt gehad. Uit onderzoek blijkt ook dat mensen zo'n 3 a 4 keer dromen per nacht. waarvan je er 1 kan herinneren: de laatste.

Uit een ander onderzoek bleek ook dat mensen die meer dan 3 nachten wakker worden gemaakt zodra de computer registreerd dat ze dromen, niet te harden zijn. Ze zijn zeer moe, en zeeeeeeeeer chagerijnig. Toch raar dat je linker hersenhelft slaapt, en dat de rechter nog helemaal wakker is.

Dikke kusss Natas.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS