Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Uitbreidingen SnowWorld Landgraaf

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Uitbreidingen SnowWorld Landgraaf
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 4 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
SnowWorld Landgraaf is nog geen jaar open of de uitbreidingsplannen liggen alweer op tafel! SnowWorld Landgraaf gaat volgend jaar een derde piste met een lengte van 500 meter bouwen naast de huidige banen. Hiertussen staat een overdekte 6-persoons stoeltjeslift die u naar ongekende hoogte brengt!
Deze hypermoderne stoeltjeslift heeft in november al de eerste bezoekers van Landgraaf naar de top van piste gebracht. Onder de stoeltjeslift komt een permanent funpark voor snowboarders en skiėrs met onder andere half-pipes, tubes en een schans! Zo wordt SnowWorld Landgraaf nog uitgebreider met voor ieder wat wils! De sneeuwoppervlakte verandert door deze uitbreiding van 13.000m2 naar 35.000m2.

Meer dan 2x zoveel piste! YES!

Het volgende komt van een medewerker van SnowWorld Landgraaf:

quote:
OP tafel ligt het volgende; de bouw begint in maart en zal voltooid zijn in het winterseizoen '03-'04.

- tweede piste (500 m) die FIS gekwalificeerd is.
- permanent funpark (18.000 m2) met o.a.:
* Mega bigjump
* Halfpipe
* ruime keuze aan slides
* meerdere grote en kleine schansen
* quarterpipe
- bierstube betreedbaar vanaf piste
- verhuur drie tot vier keer zo groot als huidige afdeling

In het nieuwe SWL zul je onder de overkapte stoeltjeslift door kunnen boarden pisteoppervlak word verdubbeld naar 33.000 m2 !!



--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Klinkt goed! Ik ben benieuwd of het inderdaad een stuk leuker wordt, want ik vond het nu redelijk saai aan het worden. Als het goed is moet het wel in september al klaar zijn, want toen ik er was verelde de gozer achter de bali het.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Je bent er 2 uutjes geweest. Hoe kun je dan zeggen dat het saai is?

Oke, het is niet hetzelfde als een echte berg en het is niet de meest uitdagende baan, maar je kunt er genoeg doen.

Ten eerste aan je techniek werken. Twee weken wintersport is een mooi begin, maar er valt vast nog een hoop te leren. Met name als het gaat om controle.

Ten tweede kun je trucjes gaan leren. Dat moet je natuurlijk wel leuk vinden. Maar denk bijvoorbeeld aan sprongetjes en later wat grotere sprongen en dan serieuze jumps met 180 of 360 graden draai.

Ten derde kun je proberen om te gaan afwisselen met je 'rijrichting'. Goofy borden dus.

Ten vierde kun je ook gewoon lol hebben me afdalinkjes maken.


Ik geef overigens meteen toe dat hard naar beneden scheuren hier wel snel saai is. Daarvoor is zelfs die halve kilometer nog te kort.

Maar met de nieuwe baan kun je tenminste gaan afwisselen. Ik zie er dan ook erg naar uit [Smile]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Montoya
Half way Member


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Montoya     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wel tof dat ze gaan uitbreiden.

Ben zeer benieuwd naar die jumps en half-pipe.. Wil dat wel is gaan oefenen.

Ik ben overigens wel van mening dat landgraaf op dit moment saai is. De helling is vrij flauw. En ook al doe je wat truukjes dan ben je nog zo beneden. Ik denk dat dingen als een schans en een half-pipe wat dat betreft goede mogelijkheden bieden.

[cry] Maar wat ik heel jammer vind is dat je nu in verhouding HEEL lang in de sleeplift moet staan (auw) en dan zo weer beneden bent. En dat die stoeltjeslift pas straks weer gebruikt gaat worden.

Wat dat betreft vind ik Bottrop een stuk leuker.
- Geen iritante lift.
- Langere baan >600M.
- Beduidend stijlere stukken.

Oh ja Budha: het is niet Goofy rijden maar Faky rijden.. [Cool]

Berichten: 36 | Plaats: Netherlands | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Je bent er 2 uutjes geweest. Hoe kun je dan zeggen dat het saai is?

Ik kan het goed vergelijken met echte wintersport. En daarmee vergeleken is het echt saai. Je bent veels te snel beneden, en de piste is veels te recht. Dit is niets vergeleken met een echte piste, dat is veel moeilijker en leuker. Het zal mij benieuwen als je weer een keer op wintersport gaat, of je het dan goed volhoudt.

quote:


Ik geef overigens meteen toe dat hard naar beneden scheuren hier wel snel saai is. Daarvoor is zelfs die halve kilometer nog te kort.

Maar met de nieuwe baan kun je tenminste gaan afwisselen. Ik zie er dan ook erg naar uit [Smile]

Hard naar beneden scheuren is wel degelijk erg leuk. Maar we hadden het na 2 uurtjes echt wel gezien. We moeten gewoon een keertje in bottrop gaan boarden.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Nims:
Ik kan het goed vergelijken met echte wintersport. En daarmee vergeleken is het echt saai. Je bent veels te snel beneden, en de piste is veels te recht. Dit is niets vergeleken met een echte piste, dat is veel moeilijker en leuker. Het zal mij benieuwen als je weer een keer op wintersport gaat, of je het dan goed volhoudt.

Heel veel snowboard fanaten die al jaren boarden vermaken zich uitstekend op deze baan, dus het zal wel meer aan jouw verwachtingspatroon liggen.

De meeste mensen die bij SnowWorld werken doen dat hoofdzakelijk omdat ze dan vrij mogen boarden.

quote:
Hard naar beneden scheuren is wel degelijk erg leuk. Maar we hadden het na 2 uurtjes echt wel gezien. We moeten gewoon een keertje in bottrop gaan boarden.
Als jij het in Landgraaf de afdaling geen uitdaging vindt is het in Duitsland niet veel beter hoor. De helling is wel stijler en er zit een veel krappere bocht in, maar qua lengte scheelt het niet veel.

Na een hele dag boarden begon ik me vooral wat te irriteren aan de wachtrij bij de loopband. Het duurt al lang genoeg om boven te komen, maar je moet daar ook nog wachten op die rij mensen. En die k#t skiers vallen er nogal eens vanaf waardoor die band om de haverklap wordt stilgezet.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS