Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Vakantie verslagen

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Vakantie verslagen
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ben je op vakantie geweest? Vertel hier je verhalen!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik zal ff beginnen met mijn wintersport verslag.

Snowboarden 22 Feb-28 feb

Zaterdag ochtend om 4:00 ging de wekker. Erg vroeg, maar wilden we de files vermijden en toch nog op tijd aankomen was dit wel nodig. Weggereden om 5:00, en we waren om 15:45 in ons dorpje. Heel mooi en luxe appartement dus dat was topjes. Snowboards en ski-passen geregeld, zodat we de volgende dag snel op de piste konden staan. Vroeg gaan slapen, aangezien de dag ook al vroeg begon.

Zondag 8:30 opgestaan en gegeten etc. Naar de piste gegaan, en dat ging echt heel erg lekker [Smile] . Helaas wel een keer hard gevallen zodat er een mooi eitje op mijn knie verscheen. Helaas kozen we toen een verkeerde piste, die meer op een gezellige wandeling leek, dan op een actieve afdaling. Steeds weer omhoog lopen, op een piste die soms niet breder is dan 1m. Dat was echt vermoeiend en niet leuk.

Maandag vroeg op, en het verst gegaan naar het andere dorpje (Morillon) toe. Hele coole en lange leuke afdalingen gedaan.

Dinsdag probeerden we zo hoog mogelijk te gaan. Dat was niet echt een suc6 want de pistes daar waren echt kl*te om te doen op je snowboard. Helaas zijn we daarom vroeg weer teruggegaan want het was te vermoeiend en te vaak gevallen op de moeilijke pistes.

Woensdag ging lekker, alle pistes weer gedaan die dichbij lagen, en ging allemaal goed.

Donderdag was ook een lekkere dag. Flink wat afdalinkjes gedaan.

Vrijdag weer terug naar Morillon gegaan en daar flink wat andere pistes gedaan. Die gingen erg lekker. We waren vrij vroeg klaar 14:00 dus stelde ik voor, om vandaag al terug te rijden ipv. zaterdag. Dit was wel een goed idee dus alle spullen inpakken, snowboards terugbrengen, huisje aflsuiten en toen konden we om 16:00 wegrijden. Nog even rond 20:30 wat gegeten en we waren rond 1:00 weer thuis [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Mooi, dat klinkt als een leuke vakantie.

Jullie hebben vrijdag behoorlijk doorgereden zeg [Smile]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Mooi, dat klinkt als een leuke vakantie.

Jullie hebben vrijdag behoorlijk doorgereden zeg [Smile]

Was het ook [Smile] en jah, op de franse wegen kun je 180 wel halen ja [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja ik was naar Noorwegen geweest, gesnowboard voor t eerst, ging afschuwelijk in t begin, al mijn spieren + knieeen etc deden pijn.
na een tijdje ging t heel goed en sindsdien ben ik verslaafd aan snowboarden en ga ik van de week weer [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Cool [Big Grin] Snowboarden is echt wel relaxed [Ok]
Echt leuk dat jij nu ook kan boarden [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS