Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Het woord van de dag (Pagina 5)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 11 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11   
Auteur Onderwerp: Het woord van de dag
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van GoedeWiet:
Anafylactische Shocktoestand vanwege afgelopen weekend...

Vertel... wat was er dit weekend [Confused]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 3 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
het woord van vandaag is :

meerfactorenportefeuilleontwikkelingsmatrix, heb ik morgen nodig voor een presentatie bij mun stage

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van GoedeWiet:
Anafylactische Shocktoestand vanwege afgelopen weekend...

Vertel... wat was er dit weekend [Confused]
Iemand die bij HQ in de Bleu Box besluit om met een vliegende draai van 180 graden verticaal met zijn hoofd naar onder op de vloer terecht te komen,
het zag er iig naar uit dat ie er een anafylactische shocktoestand zou oplopen, maar de schade viel mee, een open wond van circa 5 cm in zijn voorhoofd was alles...

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van GoedeWiet:
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van GoedeWiet:
Anafylactische Shocktoestand vanwege afgelopen weekend...

Vertel... wat was er dit weekend [Confused]
Iemand die bij HQ in de Bleu Box besluit om met een vliegende draai van 180 graden verticaal met zijn hoofd naar onder op de vloer terecht te komen,
het zag er iig naar uit dat ie er een anafylactische shocktoestand zou oplopen, maar de schade viel mee, een open wond van circa 5 cm in zijn voorhoofd was alles...

er waren daar veel mesen die daar last van hadden, want op het laatst vielen ze met bosjes tegelijk neer, de ehbo had het er maar dru(k)(gs) mee

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
En vandaag is het woord:
Sneeuwpret

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
En vandaag is het woord:
Sneeuwpret

Nee, dat is het woord van gisteren. Vandaag is het woord van de dag: spierpijn.

[cry]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het woord van vandaag is:
Stroomlijnen

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Het woord van vandaag is:
Stroomlijnen

Gesprekje met je manager gehad [Wink]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van NiMS:
Het woord van vandaag is:
Stroomlijnen

Gesprekje met je manager gehad [Wink]
Nope [Smile] ben vrij dus geen gesprek met de manager gehad [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Bioscoopkortingtickets

Dat hoorde ik vanochtend toen ik de deur opendeed
Staat der zo'n lulletje nix voor me deur met d eboodschap of ik asjeblief 15 euro voor bioscoopkortingtickets uit wou geven
Noem het dan gelijk troep, dat scheelt weer.

Mijn god en hij ging maar door, hiermee krijg je bij iedere film bijna anderhalve euro korting (dus ik zat al: hmm.... Mc Flurry) en deed die deur steeds 3 centimeter dichter:D

NEway, mijn hele poging mislukte doordat die kerel nu vanavond nog een keer terug komt om het noG een x aan te bieden ook aan me ouwelui

En dat allemaal omdat ik geen NEE kan zeggen!

HEEEEELP

(idee voor volgende woord: Nee-zeg-cursus?)

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nieuw woord(en):
Tiep miep

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een suggestie voor morgen (nog een paar minuutjes):

- helpdeskmedewerker -

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Helaas, voor vandaag is het geworden:
Nachtkijker.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
haha filterbox [Razz] [smoke]
just kiddin'

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Buitengesloten is voor mij het woord van de dag,
dat was ik gisteravond toen ik er om 01.00 uur achterkwam dat de sloten vervangen waren van mijn kamer in eindhoven... [Confused]

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 11 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS