Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » het raadsel van de hemelpoort... (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: het raadsel van de hemelpoort...
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Oké, we beginnen heel pessimistisch:

je bent dood

Dat is best naar, maar het goede nieuws is, dat je kort voor je dood ging een briefje kreeg:

quote:
Beste aanstaande dode,

Hierbij deel ik u mede, dat u, zodra u voor de keus tussen hemel en hel staat, u gerechtigd bent voor de hemel te kiezen.

Met vriendelijke groeten,

God.

Nou, das mooi, want we willen allemaal naar de hemel natuurlijk.

Goed, je was dus dood, en je bent opgestegen naar de wolken... (jaja, als je dood bent kan je vliegen!)
Afijn, sta je daarboven hè, bij een grote deur...
Naast die deur hangt een groot plakkaat, waarop staat:

quote:

LET OP!
Betreden op eigen risico!

Nadat u deze deur bent doorgegaan, zult u moeten kiezen tussen de poorten van de hemel en de hel. Indien u hebt gekozen is er geen weg terug. De poorten zijn identiek, maar er zijn twee wachters die u kunnen vertellen welke poort waarheen leidt. De ene wachter spreekt altijd de waarheid, de ander spreekt altijd met een leugen en u zult slechts één vraag mogen stellen...

Nouja, denk je, dat moet maar dan, dus je loopt de poort door...
Je komt in een grote ronde ruimte, met 3 deuren. 1 deur, daar ben je door binnen gekomen, en twee deuren die volgens het plakkaat op de deur naar hemel en hel zullen leiden. In het midden van de ruimte staan twee riante relax-fautuils, een bak chips, een krat bier en een tv. Op die stoelen zitten de twee wachters.

Welke vraag stel jij aan de wachters om erachter te komen welke poort naar de hemel leidt...?

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Makkelijk:

Ben jij een wachter?

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Of natuurlijk:

Welke deur bewaak jij?

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Budha:
Makkelijk:

Ben jij een wachter?

nee

(hoe denk je dan te weten welke deur het is?)

[ 30-08-2002, 13:12: Message edited by: Conqueror ]

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Budha:
Of natuurlijk:

Welke deur bewaak jij?

nee, ze bewaken samen beide deuren [Smile]

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
simpel. "Kerel, waar heb je de flesopener??"
reden: in de hemel is bier....toch? [Wink] haha hij zou dus die kant op wijzen van de hemel. OF je vraagt aan em waar de tv gids ligt [Smile] [Smile]
haahahha kus, natas

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Natasha:
simpel. "Kerel, waar heb je de flesopener??"
reden: in de hemel is bier....toch? [Wink] haha hij zou dus die kant op wijzen van de hemel. OF je vraagt aan em waar de tv gids ligt [Smile] [Smile]
haahahha kus, natas

als je dat vraagt, wijzen ze allebei een deur aan, de ene de goede, de andere de verkeerde [Smile]

oh, en ze maken hun flesjes gewoon open op de krat

(insider note, de roomservice (met bier) komt idd uit de hemel, dus je kunt ook wachten tot de roomservice komt [Smile] maar dit antwoord telt dus niet)

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dit is de oplossing.

Vraag: "Roep je baas effe!"

De deur waar God uit komt lopen is de hemelpoort [Smile]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
haha tsja dacht t niet dus he budje, dan roept de een de duivel en de ander god. Ofsow. Dat ist dus ook niet. Maar t heeft volges mij iets met die tv van doen.
kus, natas.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Budha:
Dit is de oplossing.

Vraag: "Roep je baas effe!"

De deur waar God uit komt lopen is de hemelpoort [Smile]

nee...

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Natasha:
haha tsja dacht t niet dus he budje, dan roept de een de duivel en de ander god. Ofsow. Dat ist dus ook niet.

nee inderdaad nie

quote:

Maar t heeft volges mij iets met die tv van doen.

zoek eerst de afstandbediening maar [Smile]

quote:

kus, natas.

die wat niet voor mij zeker? [Frown]

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Originally posted by Conqueror:

die wat niet voor mij zeker? [Frown]

Joh wat zeg jij hier nou???
haha kus =)
btw geen tv dus. Ow ow ik ben hier zo niet goed in ik ga Nims chanteren hahaha kusss
Natas.

[ 02-09-2002, 15:08: Message edited by: Natasha ]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Natasha:
Originally posted by Conqueror:

die wat niet voor mij zeker? [Frown]

Joh wat zeg jij hier nou???
haha kus =)

whiiiii *bloos* [Big Grin]

oh, ze hebben trouwens een aquarium ook, niet dat het ergens toe doet, maar daar halen ze de lekkerbekjes uit (ja ze hebben ook frituur)

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
T word toch ongeloveloos hiero hahaha
Weet je dat ik eg aan veel mensen heb gevraagd wat nou de oplossing is vand at raadsel, ik kom dr gewoon niet uit!

ken ik je ni omkopen met nog n kusje.... [Wink]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hallo ik ben zelfs moderator van iets wat ik niet eens snap!!!!!! help!!

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS