Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Raadseltje: De lift (Pagina 3)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: Raadseltje: De lift
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
waarschijnlijk denk ik weer eens veeeel te moeilijk, zoals altijd met zulke dingen :/

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
is t by choice dat hij de lift neemt bij regen en de trap als t droog is, of wordt hij daartoe door een bepaalde oorzaak gedwongen?

Het is niet by choice dat hij de trap neemt als het droog is. Hij kan namelijk niet anders.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 3 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hij heeft een dwangneurose!

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Punksmurf:
hij heeft een dwangneurose!

Nee hoor, hij heeft geen geestelijke afwijking.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
shit [blink]

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Kom op! Jullie zijn erg ver!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De lift zelf kan dus altijd tot de 20e verdieping ongeacht het weer. Alleen onze vriend komt met goed weer niet verder dan de 10e.

Klopt dat?

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja budha dat is helemaal goed! De belangrijkste vraag is dus, waarom komt hij bij goed weer niet verder?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hijs gewoon leip [Razz]


wrom zou je nou niet verder kunnen... pffff

t is vast dodelijk simpel [Razz] aaaarrrggghh *trekt de haren uit zijn toch al bijna kale kop* :s

ligt het aan die kerel? zo nee, waaraan dan WEL???

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Punksmurf:
hijs gewoon leip [Razz]


wrom zou je nou niet verder kunnen... pffff

t is vast dodelijk simpel [Razz] aaaarrrggghh *trekt de haren uit zijn toch al bijna kale kop* :s

ligt het aan die kerel? zo nee, waaraan dan WEL???

Het ligt inderdaad aan de kerel!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS