Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Raadseltje: De lift (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: Raadseltje: De lift
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ja dat kan. Als het niet regent dan komt hij gewoon boven.

wat is het probleem dan?

als het regend, komt ie boven met de lift, als het niet regend, komt ie boven met de lift :s

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LPChip:
quote:
Origineel van NiMS:
Ja dat kan. Als het niet regent dan komt hij gewoon boven.

wat is het probleem dan?

als het regend, komt ie boven met de lift, als het niet regend, komt ie boven met de lift :s

Das niet waar. Als het niet regend dan komt ie niet helemaal boven met de lift.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik vraag, kan ie naar boven (20ste) als het niet regend met de lift, jij zegt ja. nu zeg je weer nee? :S

Nogmaals: kan ie nou met de lift tot de 20ste?

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LPChip:
ik vraag, kan ie naar boven (20ste) als het niet regend met de lift, jij zegt ja. nu zeg je weer nee? :S

Nogmaals: kan ie nou met de lift tot de 20ste?

Als het regent kan ie tot de 20e met de lift. Als het niet regent, dan kan ie alleen maar tot de 10e komen met de lift.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Qniffel
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Qniffel     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
tis een lift die werkt op waterkr8 [Big Grin]

[ 28.11.2002, 17:35: Bericht ge-edit door: Qniffel ]

--------------------
Hardstyle is the power

Berichten: 6 | Plaats: Nunspeet | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Qniffel:
tis een lift die werkt op waterkr8 [Big Grin]

Nee helaas, het is een doodnormale lift.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
de lift komt dus NIET verder dan de 10e verdieping als het regent?

dan is het antwoord simpel...

hij is gewoon lui, maar de lift gaat normaal niet verder dan de 10e, dus de rest moet ie lopen
als het regent, heeftie geluk, want dan gaat de lift tot de 20e

waaromd die lift nie verder komt als de 10e verdieping was de vraag ni [Wink]

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Punksmurf:
de lift komt dus NIET verder dan de 10e verdieping als het regent?

dan is het antwoord simpel...

hij is gewoon lui, maar de lift gaat normaal niet verder dan de 10e, dus de rest moet ie lopen
als het regent, heeftie geluk, want dan gaat de lift tot de 20e

waaromd die lift nie verder komt als de 10e verdieping was de vraag ni [Wink]

Jammer want ook als het niet regent kan de lift gewoon netjes tot de 20e verdieping komen [Razz]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LPChip:
ik vraag, kan ie naar boven (20ste) als het niet regend met de lift, jij zegt ja. nu zeg je weer nee? :S

Nogmaals: kan ie nou met de lift tot de 20ste?

Als het regent kan ie tot de 20e met de lift. Als het niet regent, dan kan ie alleen maar tot de 10e komen met de lift.
let me rephrase..

als het droog is kan hij niet verder dan de 10e met de lift dus moetie de rest lopen. als t regent heeft hij geluk en kan hij wel helemaal omhoog [Smile]

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Punksmurf:
let me rephrase..
als het droog is kan hij niet verder dan de 10e met de lift dus moetie de rest lopen. als t regent heeft hij geluk en kan hij wel helemaal omhoog [Smile] [/QB]

Dat klopt wel maar de belangrijkste vraag is waarom hij het niet kan als het droog is! Dat is ook waar het raadsel om gaat [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Omdat het de laatste tijd zo rustig is op het forum, begin ik maar een raadseltje hier. Jullie mogen allemaal raden naar het antwoord, en ik zal alleen maar Ja en Nee antwoorden.
(P.s. willen degene die dit raadseltje al kennen, aub het niet verpesten, door meteen het antwoord te geven?)

Hier komt ie:

Frits woont op de 20e verdieping in een flat. Altijd als hij van zijn werk thuis komt neemt hij de lift tot de 10e verdieping, en loopt hij de rest met de trap. Er is echter 1 uitzondering. Wanneer het regent neemt hij de lift direct tot de 20e verdieping. Waarom doet hij dit?

hij doet dit omdat hij als het droog is niet verder dan de 10e kan met de lift

vraag beantwoord toch [Smile] LOL

ja uh
heb ook geen idee wrom ie niet verder dan de 10e kan dan

mss zitten er allemaal enge beesten te wachten om hem op te vreten bij de liftuitgang op de 11e t/m 20e verdieping.. en zijn die bij de 20e verdieping bang als t regent en vluchten ze naar donkere en droge holletjes? LOL

vast niet [Wink]

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
idd, vast niet.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ligt het aan de lift?

antwoord lijkt me 'nee' maar je weet t nooit [Wink]

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Punksmurf:
ligt het aan de lift?

antwoord lijkt me 'nee' maar je weet t nooit [Wink]

Idd, nee de lift is normaal.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Originally posted by Budha:
Als het regent draag je meestal een regenjas of heb je paraplu. Da's lastig als je nog 10 verdiepingen moet lopen.

Dat klopt voor de helft.
de 1e helft klopt iig
aangezien de helft klopt
klopt de 2e helft niet.. althans niet voor frits

het ligt niet aan nattigheid op de trap

hij heeft een paraplu mee, maar hij gaat niet met de lift zodat de plu droogt


is t by choice dat hij de lift neemt bij regen en de trap als t droog is, of wordt hij daartoe door een bepaalde oorzaak gedwongen?

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS