Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Hellbound 9-10-04

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Hellbound 9-10-04
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Na een mailtje te hebbe ontvangen met een gastenlijstplaats erop vertrok ik gister naar de Borchlandhallen in mn eentje...tot Arnhem vergezeld met Janneke.
Eenmaal aangekomen en binnen begon het feest met een maatje opzoeken, want alleen rond zwerven had ik geen zin in
Helaas had ik inmiddels begrepen dat Speedfreak, Manu en dr. Macabre er niet waren...keek vooral uit naar deze DJ's. Ook nog es Tieum gemist want die moest openen
In zaal 2 (New Industrials/terror) draait Project Omeaga/Meagashira, sorry hoor maar je ziet wel dat ze niet/nooit optreden...hoorde veel hitjes zo nu en dan in hun set. Dus weer trug naar Zaal 1, waar Bass-D & King Matthew aan het eindigen waren met hun welbekende setjes altijd. Toen kwam Lady Dana vs. Uzi, was niet veel van wat ik gehoord had. Tijd voor wat te verkennen...het zag er allemaal lekker eenvoudig uit, geen poespas aan decoratie....lekker hellbound style. Tijd voor Dione vs dr. Z-Vago. Wat een knaller was dat zeg...veel eigen produkties en lekker rauw...een zeer verdienstelijke set.
Daarna tijd voor Partyraiser vs D-Passion....geinig introotje met Andre Hazes en de wel bekende Partyraiser stijl...gas dr op en D-Passion viel wat tegen met zijn third movement plaatjes. Kon beter.
Toen ff naar zaal 2 naar het voor mij onbekende Deathmachine & Fracture 4...mijn goed wat een lekkere breakcore shit uit Engeland. Heerlijk genieten op iets waar ik me op verheugde eerlijk gezegd...Daarna kwam DJ Daisy (potverdikkie wat een lekker wijf ) Die begon zoals ik ze ken lekkere vage techno invloeden overgaand naar het Frenchcore gebeure.
ff weer trug naar zaal 1 waar Lenny Dee & Promo draaide..promo vond ik maar matig Lenny D daarna DJ Vince & The Viper waar Vince ineens wegging. Naja...wel elkker scratch setje van hun met die Prednison Attack en Brohymm.
Trug naar Zaal 2 Speedcore tijd...van Dano & Flamman...het was geen speedcore haha gwoon mokum platen +8...best wel triest als er Speedcore opstaat...maar boeide me niet Mokum platen altijd lekker en Dano altijd een vage gast. Lekkere ouderwets
Toen Hellfish ook weer lekkere breakcore uit Engeland hoor

Algemene indruk van het feest: een dikke 8
En het bier was verrukkelijk.
Miste alleen mijn eettent. Weinig wazi's gezien en in zaal 1 af en toe hitsjes...maar was er voor zaal 2
Darkcore overheerste toch wel en geen hitsjes net als in Arnhem.

En Tam leuk je weer ff gezien te hebbe...al was het kort [cry] Maarja we maken alles goed [kiss_1]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Daisy [Smile] die blijft goed!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS