Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Houseqlassics (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Houseqlassics
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
 -

Wanneer? zaterdag 11 september 2004
Waar? Heineken Music Hall - Amsterdam
Hoe laat? 21:00 - 7:00
Prijs: € 35,25 (ex fee), VIP: € 45,25 (ex fee)

Line-up:
Area 1 1
100% Dream Team(Dano,Prophet,Buzz Fuzz en Gizmo) Human Resource (live)
JayDee
Pavo
Rob & Mc Joe
Robert Armani
Stanton
Yves de Ruyter
MC: Da Mouth of Madness

Area 2 2
BeastyBoy & Da Vincy
Champ-e-on
E-One
Sunny D
Vince

Nog meer mensen van hier die ook eventueel gaan?
Tam mss weer [Embarrassed]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het klinkt wel ok eigenlijk. Ik ga er zeker nog over nadenken.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Het klinkt wel ok eigenlijk. Ik ga er zeker nog over nadenken.

komt u maar [Big Grin]
Heb nimsie ook al een tijd niet meer gezien [Frown]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nee dat is zeker lang geleden. Wordt weer eens tijd d8 ik zo.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Nee dat is zeker lang geleden. Wordt weer eens tijd d8 ik zo.

Je zegt het maar [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben erbij hoor [Big Grin] ik heb namelijk een kaartje!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik ben erbij hoor [Big Grin] ik heb namelijk een kaartje!

Mooi zo Sjuul...drinken we ff lekker een paar biertjes [beerchug] [beerchug]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik zal wel weer gaan rijden, dus dan wordt het iig aan het begin van de avond [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hij was inmiddels weer aangepast:
Line-up
BLACK BOX:

- THE DREAMTEAM
- ROBERT ARMANI (USA)
- YVES DERUYTER (BE) exclusive classics set
- DARKRAVER
- LIVE: HUMAN RESOURCE
- JAYDEE (Robin Albers)
- ROB & MC JOE
- STANTON
Hosted by Da Mouth of Madness


BLUE BOX:

- E-ONE (AKA ERICK-E)
- BEASTY BOY & DA VINCI
- SUNNY-D
- CHAMP-E-ON
- VINCE

Ik heb er iig weer zin in...ook veel oude bekende mensen weer tegenkomen oa NiMS [Big Grin] [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb er ook erg zin in [Big Grin]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Oke ff verslagje...

Me dag begon al vroeg want ik ging naar een maatje van me toe in Almere....eenmaal in Almere wat boodschappen gedaan aangezien die broer jarig was...ook leuk...voor ons vertrek ff lekker biertjes tanken daar [Big Grin]
Tegen 22.15u kwam onze chauffeur, ff door Almere toeren want moest nog iemand mee.
Weet niet hoelaat we binnen waren precies maar ik kwam al wat mensen tegen o.a. Sjuul en Aart en Alex.

Munten gehaald en de zaal in...weet begodt niet wie dr draaide maar was zeer zeker lekker opbouwend...toen maar een keertje naar voren gelopen, ff wat mensen zoeken. Eenmaal daar links vooraan zag ik Emiel, Edje al en wat gasten uit Venlo en de bovengenoemde namen hierboven. Later kwam meneertje Thierry ook nog es.
Gezellig gekletst en van het bier genoten...toen ging ik terug naar me maatjes uit Almere.
Toen begon Stanton zeer verdienstelijk setje van wat ik gewend ben van hem op D.O.T.F. radio.
Toen naar zaaltje 2 geweest waar Sunny D draaide (of was het voor Stanton [Confused] ) iig Sunny D bakte er niks van...plaatjes plakker. Terug naar zaal 1.
Human Resource was live en was ook wel zeer vet met die vriendjes van hun...hun vriendjes waren wat strandballen hahah...lekkere nummers van hun. Toen was het de beurt aan DJ Rob & MC Joe....hierbij ginge we ff wat eten en naar de tribune...DJ Rob draaide wel wat leuke plaatjes maar ow wat hekelde ik aan die MC [Mad] zo erg dat ik bijna inslaap viel.
Toen was het de beurt aan de jarige job: Darkraver...en dit was iets wat niemand verwacht had geloof ik...zeer straks begin met zeer aangename oldschool/jumpachtige platen, iig zeer goed en fijn.
Dreamteam was er inmiddels ook...hier keek ik naar uit...desondanks dat ze zomaar wat platen erop legde vermaakte ik me wel zeer met hun keuze aan platen.
Heb gehoord dat er veel ruzies waren, gelukkig geen eentje gezien [Big Grin]
Zaal 2 niet/bijna niet geweest...waarom? Omdat zaal 1 zeer aangenaam was ivm zaal 2.
Dit feest was echt super...volgende keer weer [Big Grin]

JayDee: Niet gehoord
Robert Armani: Niet gehoord
Yves de Ruyter: gedeelte gehoord
Stanton: draaide zeer leuk en lekker opbouwend
Human Resource: Tja...was gewoon heftig dat half uurtje
Rob & Mc Joe: Keuze goed alleen die MC [Mad]
Darkraver: Zeer lekker
Dream Team: Gewoon lekker kloten en reunïe houden

Blue Box 2
Champ-E-on: Niet gehoord
Sunny D: bakte er niks van
BeastyBoy & Da Vincy: Niet gehoord
E-One: Niet gehoord
Vince: op de gang beukte het erg hard daarboven [Eek!]

Sfeer: TOP
Geluid: pfff wat ging dat hard zeg, volgens mij toen met Tam dr bij was het nog harder een keer [Embarrassed]
Decoratie: Eenvoudig maar lekker effectief, zo hoort het ook
Bier: ook top.
Meeting: erg gezellig vooral mede door Aart, Sjuul, Alex, Thierry, Ed en Emiel.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb dus wel weer enigzins iets gemist, nou ja hopelijk volgende feestje beter... Mensen al ideen waar ze binnenkort heen gaan???

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Ik heb dus wel weer enigzins iets gemist, nou ja hopelijk volgende feestje beter... Mensen al ideen waar ze binnenkort heen gaan???

Doe es gek en zeg eens wat [Razz]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik wil setjes horen van dit feest...maar die domme ID-T/Qdance radio zendt alleen maar QBase uit [Mad]

Matig weer van Qdance opzich om zo'n feest langzaam aan weg te drukken

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb nog geen idee waar ik heen ga.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS