Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Shadowblaster - The Saga Continues

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Shadowblaster - The Saga Continues
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
vrijdag 11 juni 2004
22:00 - 05:00
De Steeg
Leunen

Voorverkoop: € 14,50
Deurverkoop: € 19,-

Muziekstijlen: hardcore, jump, oldschool

Line-up
Area 1 1
Catscan
Neophyte
Nosferatu
Partyraiser
Ruffryder
Sceletor
Vince
MC: D
Area 2 2
Gizmo
Marco Joosten
Norman
Red Alert
Tango & Cash
XrazZ
MC: DV8
Area 3 3
Crosswire
Die-MOon
Freeze
Psyche
X-Convict

Ik zal hier vanaaf bij zijn...en ga kijken of ik op de foto kan gaan maar een verslag dat volgt er zeker [Big Grin]
(Ja NiMS een lokaal feesje weer hier)

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zo hee dat was me weer es een gaaf feesje hier...heb me uitstekend vermaakt daar. De Dj's draaide ook allemaal wel lekker naar mijn mening en de benodigde alcoholversnapperingen gingen ook makkelijk naar binnen bij me [Big Grin]
Jammer dat alleen in Area 1 het drukste was en het warmste [Frown] maar dat deerde de pret nie voor me want in Area 2 waar early hc/oldstyle werd gedraaid was het ook erg goed...vooral de gratis baco's en wat biertjes [Big Grin] . Handig als je iemand kent die achter de tap staat [Razz]
Area 3 was de talent area/contest, waar de strijd van een zeer hoog niveau was. En zo nu en dan ff wat lopen en veel bekende zien.
En me oren zitte dicht...zo hard stond het geluid [Razz]
Wacht alweer op de volgende editie [Smile] De foto's waar ik op sta zal ik wel posten hier. De rest vindt je bij PartyFlock.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
En lach niet ik was idd vrij zat...maar heb wel genoten

 -

 -

 -

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS