Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Verslag TeQnology (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: Verslag TeQnology
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
20 Maart 2004 Teqnology

Ik als iemand die altijd rond schreewde techno zuigt techno is slecht alles behalve techno enz enz.. vandaar dat ik ook nog nooit op een techno feest was geweest maar je kan eigenlijk pas oordelen als je der bent geweest dus ik naar een TeQnology

op de dag zelf moest ik gewoon om 9 uur werken en was vrijdag ook gewoon uitgeweest en had vandaar niet echt veel geslapen, na dat ik klaar was met werken moest ik eerst nog naar een verjaardag en was om half thuis waarnaar we naar de HMH zijn vertrokken


Ik daar aangekomen wat een F*cking lange rij Niet normaal, Eenmaal binnen gekomen me jas opgehangen, munstjes gekocht en naar de wc. En toen op naar de zaal even de decoratie checken en geloof me het was vet: Een groot met buizen gemaakt T logo in t midden in cominatie met die vette lasershows maakten het geheel he-le-maal af

Nou de zaal in en wie daar stond te draaien al sla je me dood heb daar absoluut geen verstand van en een time table neej daar doe ik niet aan op het begin vond ik het niet echt boeiend stond daar een beetje lomp te staan.

Maar alle woorden die ikooit over techno heb gezegd neem ik terug behalve dat je er niet relax op kunt dansen...

De sfeer vond ik voor zo vroeg op de avond al behoorlijk goed te noemen..
Toen Jay Denham zijn setje in zetten begon ik ineens allemaal lage bassen te horen f*ck ik wist niet dar er zo veel lage bassen in techno zatten die zo diep in je door dromde je werd er spontaan geil van...

Na Jay Denham kwam Gayle San maar daar weeet ik niet zo veel van eigenlijk heb toen hele tijd zitten praten met iemand en voelde af en toe weer zo'n diepe bas

Na Gayle San kwam Michael Burkat en die vond ik F*ck die draaide voor mijn gevoel echt slechte techno (of haal ik nu een grootheid met de grond gelijk???)

maar nadat micheal burkat zijn set had af gerond kwam mijn favoriet van de avond Miss Djax ik zat met haar set van DefQon in mijn hoofd en hoopte dat ze weer zo zou draaien...
En OMG wat draaid zij goed echt GE-WEL-DIG haar opening was uber geil en zat tijdens haar set op de tribune maar wat was het fijn om naar haar te luisteren en beetje te chillen [Big Grin]
zij was ook zeker de topper van de avond

Toen wist ik het zeker al mijn vooroordelen over het techno volk is fout het is gewoon goed te doen gezellige sfeer geen vechtpartijen gezien, en ga ook zekr vaker een techno feest bezoeken.
(zoals Stokkie al zij op het begin van de avond: wacht maar af je word geinfecteerd. Nou dat ben ik zeker.)

Maar helaas aan alle leuke dinge komt een einde, en dus ook aan de set van Miss djax wat trouwens ook een vet lekker meidje is *kwijl*... de heren Sven witte kind viper XXL stoinden al klaar om de tafels over te nemen van Miss Djax en dit voor mij geslaagde feest nog geslaagder te maken. terwijl miss djax af sloot met een gruwelijke harde plaat.. (weet iemand toevallig hoe die heet???)

Nou die 2 weten ook wat techno is ik heb eindleijk ook het begrip "SCHRANZ" kunnen ewrvaren en dat is hard snel en ubergeil..


Ik vond het echt een SUPERFEEST en heb het echt goed naar me zin gehad

Hier nog een aantal dingetjes:


Nog even wat cijfers:

Feest: Een 9,5.. vond het echt SUPERGAAF
Geluid: Tja HMH he? moet ik meer zeggen
Sfeer: een 8 goeie sfeer weinig bekende voor mij
Dj`s: Gewoon een dikke 8!! op Michael Burkat na (en mijn persoonlijke topper Miss Djax)
Decoratie: 9 dikke lasers en T is midden was vet [bounce]

totaal feest: 9 [Ok] [Ok] [Ok]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dus jij gaat niet meer naar inqontrol [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
haha nou ik weet het niet met wie namelijk wouter gaat niet :S

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
[Big Grin] ik zei toch... TECHNO ÜBER ALLES!

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nice verslag btw!

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
alleen vond ik Djax juist niet zo heel goed draaien [Smile] en San juist wel!!

dat wat Viper XXL en sven wittekind draaide, was gewoon Industrial hardcore! echt vette schranz [Big Grin]

ik was er pas om half 1, dus heb monika kruse gemist, vind ik wel jammer. en Michael Burkat, dat was idd ook niet echt wat neei [Smile]

ghehe mja, ik heb me UIT-STE-KEND vermaakt, alleen wat was het HEEEEEEEEEEEEET en TE DRUK, dat vond ik wel weer een min puntje..

verder echt topavond gehad!

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
dat d8 ik en ik hem mijn lieve lotje weer gezien [Smile] met der mooie petje [Razz]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb de setjes even gedownload. FF luisteren of het nu echt zo goed is als jullie doen beweren.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
neem de moeite nog niet eens hahaha..

maare leuk verslag [Smile]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
haha bedankt dat je me verlsag goed keurd [Wink]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zeker wel een leuk verslag. Maareh, de setjes vond ik toch nix hoor. Geen techno voor mij, veel te veel zenuw muziek.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
jaah als ik het nu hoor vind ik het ook niet leuk maar daar o peen gegeven moment echt wel [Big Grin]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van misterm:
dat d8 ik en ik hem mijn lieve lotje weer gezien [Smile] met der mooie petje [Razz]

haha, gelukkig had ik mn petje op [Razz] kon ik mn hoofd nog een beetje verschuilen, mn hoofd was nl echt KERMIS!

maar idd weer leuk je gezien te hebben Markie [Big Grin] Snel nog een xtje overdoen, toch?! (K)!

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
jaah cker [Smile] was wel ff gezell [Wink] maar jaah je hoofd was een kermis leg uit....

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
eeehm.. heb je dat niet gezien ofzo? :S

mn haar wilde niet meer zitten zoals ik het wou, mn hoofd was rood aangelopen en VERlopen van de hitte [Razz]
echt, kzag er niet uit [Big Grin]

Volgende x dat ik je zie zorg ik ervoor dat mn hoofd geen kermis is [Smile]

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS