Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Hardcore Ressurection Verslag

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Hardcore Ressurection Verslag
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
verslagje:

rond 20:30 werd ik thuis opgehaald door bart en patrick, en reden we aan... eerst naar horst waar we een meisje op moesten halen (internetkennis van pat tuulijk), toen zijn we verder gereden naar amsterdam...komen we daar aan, rijden we onder de arena door, vet veel autos die ons volgden, want die wisten niet waar ze heen moesten... wij dus ook niet , dus die hele karavaan was fout gereden, kwamen bij een doodlopend ding uit hehehe, toen maar ff aan de politie te fiets gevraagd waar we het beste konden parkeren... auto weggezet, en richting HMH gelopen... de rij was niet superlang, maar ging niet echt snel vooruit maja we kwamen ongeveer rond 23:15 ofzo binnen aan. binnen eerst ff wat munten gehaald, en toen zijn we ff op het balkon gaan staan, kijken hoe de zaal eruit zag, en toen hoorde ik de eerste keer geluid in de HMH.. zekers goed! daarna naar onder gelopen waar miss flower bezig was, was wel een leuk setje op zich. Daarna kwam omar santana die zeker wel wat leuke plaatjes draaide, heb me er zwaar goed op vermaakt. Toen werd er ineens door de microfoon heengeschreeuwd dat dj jokey er ook was (die gast die opgepakt was vanwege pillensmokkel, hij was vrijgesproken blijkbaar ) daarna was het beuken geblazen: g-town madness live die begonnen met jajaja silence!!! supernummer! daarna nog wat andere nummers, allemaal eigenlijk wel vette, alleen vond ik het niet echt een superliveact, niks speciaals, maar de muziek maakte dit allemaal goed! toen kwam dj bike, welke ik het minst vond van de avond, wel leuke nummers maar vond het niet echt speciaal... Daarna promo, mijn god wat draaide die gast dit keer weer es goed, vette nummers gehoord (volges mij ook een van zun nieuwe type ofzo) ook Fuck the Free world, waarvan ik al hoopte dat ik die deze avond zou horen, wat beukte die lekker door daar.... heerlijke bass tussendoor ben ik nog ff naar boven gelopen naar the blue box, waar op dat moment Bass-d & king Mathew bezig waren, oei oei wat een supervette oude platen, alleen maar vette gehoord (oa. Exlxaxl ) heb daar echt flink ouderwets staan (proberen te) hakken, ik ben het blijkbaar een beetje verleerd, kan niet meer zo snel met mun benen bewegen , toen weer trug naar the black box waar endymion bezig was, dit was zekers vet, ze lulden ook met het publiek enzo tussendoor.. op het eind was er nog een soort van poll, kon het publiek kiezen tussen six million ways to die en een ander nummer (kan er zo ff niet op komen) moest het publiek schreeuwen, het werd dus 213 ways to die, vet beuken geblazen...
daarna was de beurt aan outblast die begon met het mysteryland anthem van 2000, hij begon lekker rustig, niet al te snel en bouwde zeker lekker op...op het eind werd er nog snellere en hardere sjit door hem gedraaid...vond hem een van de beteren van de avond.. toen maar naar buitengelopen waar ik dj wizard nog tegenkwam, ff mee staan lullen... daarna zijn bart en ik de auto gaan zoeken (wat een dure parkeergarage, afzetters!!) nog een hele tijd met patrick staan bellen omdat die niet wist waar we waren en uiteindelijk vond hij dan toch ook de auto en zijn we aangereden... ik had nog wel zin om een onzin verhaal te lullen, maar patrick blijkbaar niet, die zat ontieglijk droog in de auto...PATIENT hehe, dat meiske uit horst lag te pitten, dus moest ik mun verhaal maar doen tegen een lekker lauw blikje bier wat er nog lag van de heenweg... jammie het heeft gesmaakt tja en nou ben ik trug in dit kutgat.....op naar het volgende feest!!

DIT VERSLAG HEEFT EEN VRIEND VAN ME GETIKT ZOALS JE KAN LEZEN, MAAR IK HEB NIX TOE TE VOEGEN

Mijn aanvulling: Meeting was wel leuk in bepaald opzich: Heb veel oude mensen weer gezien: Thierry, Emiel, Aart:b:, Melv, Karen, Bas, Nina, Neil nog meer [blink] weet ik niet en niet te vergeten Sweetammy en Debby [Big Grin] Mijn verrassing van de hele avond thx girls [wub]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik vond het al vreemd dat je nog niet in de hmh was geweest, maar de laatste regels maakte het duidelijk [Smile] .

Klinkt als een leuk feestje, de volgende keer moet ik toch echt mee. Wil al een tijdje een hardcore feest in de hmh meemaken.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Had je gewaarschuwd he [Razz]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tja, vakantie gaat bij mij echt wel voor.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja LilWizje, jij dacht dat we niet zouden komen, maar ja we ware er toch. Suprise!!

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Ja LilWizje, jij dacht dat we niet zouden komen, maar ja we ware er toch. Suprise!!

Deb wis ik bijna van wel dat ze kwam...maar jij??? Damn he...remember my face [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] Jajaja was zeer leuk van je Sweet. [Kiss] [Kiss] [Kiss]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Als sweet er was, dan heb ik echt wat gemist [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Als sweet er was, dan heb ik echt wat gemist [Wink]

Ja dat heb je zeker was een goed feesie. Maar ja vakantie gaat voor he [Razz] (ja ben er weer [Wink] )

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
quote:
Origineel van NiMS:
Als sweet er was, dan heb ik echt wat gemist [Wink]

Ja dat heb je zeker was een goed feesie. Maar ja vakantie gaat voor he [Razz] (ja ben er weer [Wink] )
Vakantie gaat voor! Maar welkom thuis!!!!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
dank je wel. Je weet dat het nu weer over is met de rust he [Razz] [Wink]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
dank je wel. Je weet dat het nu weer over is met de rust he [Razz] [Wink]

Welke rust [Roll Eyes] ????
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Sweetammy:
dank je wel. Je weet dat het nu weer over is met de rust he [Razz] [Wink]

Welke rust [Roll Eyes] ????
Vond je het dan niet rustig? Ik vond het echt heerlijk rustig zonder tam.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Vond je het dan niet rustig? Ik vond het echt heerlijk rustig zonder tam.

Nee helemaal niet...heb dr juist enorm gemist [Frown]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
En bedankt NiMS, nou is goed hoor, weet waar me plaats is. Maar je zal me nog eens gaan misse [Razz]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
En bedankt NiMS, nou is goed hoor, weet waar me plaats is. Maar je zal me nog eens gaan misse [Razz]

Wie zal het zeggen [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS