Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » HouseQlassics Is Back

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: HouseQlassics Is Back
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Voor ‘The unexpected return of the classic Classics’ op zaterdag 6 september in de Heineken Music Hall in Amsterdam zijn de volgende Oldstyle en Early Hardcore namen bevestigd:

• Rob Gee (USA)
• Marc Acardipane ft. MC Dick Rules (DE)
• Live: Digital Boy (IT)
• Chosen Few
• Darkraver vs. Buzz Fuzz
• Pavo
• Beasty Boy & Da Vinci
• Gizmo
• Flamman & Abraxas
• Waxweazle
• Voodoo Child

Nog meer mensen die hierheen gaan?

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dat klinkt wel lekker. Even kijken dan.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
en gaan er nog mensen??

Jij ook Sweetammy? Kunnen we weer [hug]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Vanaaf is het weer zover...deze keer alleen een verslagje van mij...foto's weinig kans op...tot morgen!!

[bounce] [bounce]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Veel plezier mensen!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
wel hier is me beknopte verslag dan maar:

20.45u vertrek ik richting HMH met een vriendin van me...aangkomen om 22.45u met de enige buikpijn van redbull kwam ik Oxygene al tegen meteen me gepraat enzo.
We gingen verder om onze jas op te hangen eenmaal dat gedaan gingen we de zaal rondlopen met zijn 2en. Tot op een gegeve moment ik me naam na 4x hoorde roepen bleek dat hippo te zijn. Daarmee ff gepraat en daargelopen. Verder kwam ik nog heel veel bekende gezichten tegen waaronder: Smoker en TechnoBabe, Miel, Mr.Qlimax, HQ, Iro en nog wat gastjes van het Qdance forum wel leuk..beetje mee ligge ouwehoeren. Kwam ik ook nog es BeachBabe(=Marja) tegen...naja ook maar meegepraat. Weer wat rondlopen door de HMH..en ja hoor wie zie ik daar weer staan: Sweetammy. Meis je flikt me het weer he [Wink] . Nee was leuk je gezien te hebbe weer en je weet wat ik je gezegd heb he [Razz]
Verder feesten dan maar met een a'dammer die ik ken via Miel...zeer leuke gozer ook. Heb dikke fun gehad met hem. BTW. Bier smaakte nergens naar [puke] kunne ze niet tappe ofzo daar

Verder over de DJ's:
Heb er niezo heel veel gezien...alleen Pavo, Gizmo, Darkraver & BuzzFuzz, Chosen Few, Waxweazle, Rob Gee, Bass-d & king Matthew en Digital Boy. En mijn oordeel is dat Chosen Few de beste was voor mij dan...lekker dik ouwe gabber platen draaien op 180 bpm ofzo [bounce]
Pavo draaide veel oldstyle met voornamelijk heel veel harde bass of niet Sweetammy? Zo erg dat ik er misselijk van werd. Voelde hem gewoon in me maag en keel.
Was wel een leuk feesje opzich...alleen jammer van de trugreis met vertraging [Mad] Wil toch weer blijven slapen in A'dam..beter voor me
Mense bedankt en tot weet ik veel wat voor groot feest.
En Sweetammy niet zomaar ineens weggaan he [Roll Eyes] zonder gedag, maar bedankt voor de avond weer [Kiss] [hug]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja Pat af en toe duik ik op de raarste plaatse toe. EN die bas was zeker TE hard, maar ja je kan nie alles hebbe. Verder was het een heel gezelli feestje, ik heb ook nog veel bekende gezien was wel weer leuk.

[Kiss]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS