Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Burgemeester Zandvoort verbiedt hardcore muziek

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Burgemeester Zandvoort verbiedt hardcore muziek
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
In Zandvoort mogen in het openbaar geen feesten meer worden gegeven waar hardcore dancemuziek wordt gedraaid. Volgens burgemeester M. van der Heijden van de badplaats leidt deze harde muziek tot agressief gedrag.

Van der Heijden zegt kort geleden tijdens een straatfestival in Zandvoort met eigen ogen te hebben gezien waartoe hardcore dance kan leiden. ,,Daar word je bepaald niet vrolijk van. Er ontstonden vechtpartijtjes en er werd in drugs gedeald. Dan heb je het over een gevaar voor de openbare orde.''

De burgemeester besloot daarom een algeheel verbod op het draaien van hardcore in te voeren. Dat verbod wordt voortaan opgenomen in vergunningen voor muziekfeesten en festivals. Van der Heijden wil op die manier de door hem zo gehate muziek uitbannen in Zandvoort.


Echt belachelijk dit!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
whahaha...ik lig dubbel hier..ik durf te wedde dat ze bij Tiesto in Concert zelfs drugs aan het dealen waren..dus ja ik begrijp die burgemeester niet helemaal.

Net als of ze in de lokale disco geen drugs dealen...jeetje. En dat ze hardcore daar heeft meeste voor aanspreken ligt puur aan het volk wat er op die feesten staat. Een gabber zit er anders uit dan een lounge gast. Jeetje. En vaak zijn het ook de gabbers die in het nieuws komen van overdosis of weet ik het.

Zelfs bij ons in een kroegje wordt aan drugs gedeald en hoeren...terwijl het een keurig kroegje is. Verbieden kun je het

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS