Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Veel animo voor trucks en schepen in Flevoland

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Veel animo voor trucks en schepen in Flevoland
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het vierde Mega Truck Festival op het evenemententerrein in Biddinghuizen heeft dit weekeinde een kleine 25.000 bezoekers getrokken. In totaal kwamen er bijna 2000 vrachtwagens naar de polder. Verkeersproblemen bleven uit, zo meldde de organisatie zondag.

De tienduizenden belangstellenden werden getrakteerd op trucksprints, oldtimershow en verkiezingen van mooiste trucks. Er waren in totaal 5000 kampeerders. Zowel de komst als het vertrek van de duizenden vrachtauto's naar Flevoland liep gesmeerd, bevestigde de politie.

Ook het Waterfestival in Lelystad kende dit weekeinde een geslaagde editie. In totaal kwamen er 30.000 bezoekers, een record. In de Bataviahaven was er onder meer bungy-roeien en symfonisch vuurwerk. De Koninklijke Marine was aanwezig en de vloot van de Hanzestad Compagnie met zijn traditionele zeilschepen presenteerde zich voor het eerst op het Waterfestival sinds hun verhuizing vanuit Kampen naar Lelystad.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS