Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Apocalypse 7-12-2002 (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Apocalypse 7-12-2002
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Iemand die hier naartoe komt??(Zal toch wel niet..is nl. in Limboland bij mij in de buurt)

Line up:
---------------
Hardstyle
---------------
Beholder
Denzo & Leroy
Tango & Cash
Vince
Zero-gi

---------------
Hardcore
---------------
Devastator
Sceletor
Unicorn
Xrazz
Neophyte
MC: Da Hustla

Prijs: [Euro] 12
En het geluid is super daar [Big Grin]

[ 09-11-2002, 23:20: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ga niet, kan helaas niet ieder weekend meer uit doordat ik een nieuwe com wil...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
Ik ga niet, kan helaas niet ieder weekend meer uit doordat ik een nieuwe com wil...

Je durft gwoon niet [Razz]
Limboland is te ver voor jou nl.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Je durft gwoon niet [Razz]
Limboland is te ver voor jou nl.[/QB]

I Love Techno en Nature One waren erg om de hoek idd [Confused] [Confused]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
jaja..zaterdag is et zover...stuiteren en hakken op neophyte!!!!
[bounce] [bounce] Verslag nodig mensen??

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
jaja..zaterdag is et zover...stuiteren en hakken op neophyte!!!!
[bounce] [bounce] Verslag nodig mensen??

Laat het ons weten!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hardcore altijd goed

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
Hardcore altijd goed

weet ik...luister nu ook steeds vaker hardcore dan hardstyle of weet ik wat voor troep nog meer.
Maar ff ontopic blijven..
Morgen is het zover...maar eerst moet ik nog 7 km in de kou daar naartoe fietsen..maar verslag komt zeker [Crazy]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hallo Forummensen hier mijn verslag over Apocalypse with Neophyte!

Eerst heb ik met een vriend wat moet ingedronken voor de fietstocht van 7km.
Maar goed tegen 21.15u vertrokken en we waren tegen 21.45u stonden we binnen.
Het was nog niet zo druk als we gedacht hadden, niemand danste. Dus heb ik ff
staan praten met andere vrienden van me die er ook intussen waren. De muziek
was a la HardTrance, en das wat minder. Tegen 24.00u draaide Vince en die
had wat hardere platen op de tafel gelegd en iedereen kwam opeens op de dansvloer.
Dus wij gingen er ook maar op. Inmiddels kwam Neophyte ook binnen. Na wat heerlijke
platen had ik mijn ogen gericht op wat vrouwelijk schoon..woei, wat een dames ook die
van de dj's. Maar goed dat was een ander verhaal [Wink] Trug naar Vince, hij draaide
wel lekker maar niet je van het. Inmiddels had ik ook wat PF(=PartyFlock) fotograven
gespot, dus ff op de foto he:) Toen was het tijd voor The Beholder..oeioei wat
draaide die toch een lekkere set, lekkere oude plaatjes. Heerlijk!Af en toe ff naar de
Hardcore zaal geweest maar daar was het me toch ietsjes te warm(ong. 50 graden) en
veels te druk. Dus daar ben ik niet zovaak geweest en de sfeer was daar ook wat
grillig. Dus ben ik maar steeds in Hardstyle zaal gebleven, waar het ook superdruk was.
Maar al goed, ik merkte wel en heel veel verschil met een feest in het Noorden en hier
bij ons. Maar los daarvan heb ik me heerlijk vermaakt. De sfeer was gezellig en de muziek
was ook wel lekker. Op naar Multi nu [Smile]
Tot de volgende keer mensen en sorry voor dit rare verslag. En steven sorry, maar mijn
sms tegoed was op [Frown] .
Doei

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zo te lezen heb je wel een leuk feesie gehad, maar was je om 3:00 alweer naar huis gegaan?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Zo te lezen heb je wel een leuk feesie gehad, maar was je om 3:00 alweer naar huis gegaan?

nee man, duurde tot 04.30u en was pas tegen 05.45u thuis...koud brrr
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van NiMS:
Zo te lezen heb je wel een leuk feesie gehad, maar was je om 3:00 alweer naar huis gegaan?

nee man, duurde tot 04.30u en was pas tegen 05.45u thuis...koud brrr
Tja het was zeker koud!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Jajaja..ik sta weer op de foto..maar dit keer sta ik er ect erg op..maar ik zal ze toch posten voor jullie..dan zie je hoe gezellig ik het had [Big Grin] [Eek!] [bounce]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Jajaja..ik sta weer op de foto..maar dit keer sta ik er ect erg op..maar ik zal ze toch posten voor jullie..dan zie je hoe gezellig ik het had [Big Grin] [Eek!] [bounce]

We're waiting [sleepy] [cry]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Foto's:
 -

 -

 -

 -

Lekker vaag feesje jongens en meisje

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS