Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Je Party Agenda: (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Je Party Agenda:
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Drop hier je party agenda! Kunnen we zien wat we uitspoken [Smile]

Ik

-----------
13 Juli
Sensation Black

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
melv
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor melv     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ikke sensation black, daarna nog heel veeeeeel, want ik heb vakantie!!
Berichten: 13 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Gabbazzz
Junior Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Gabbazzz     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
voor mij geen sensation black, ook geen love parade aaargggh me vervoer op het laatste moment afgezegd. misschien nu de 20e juli hardcore vibes...sowieso de 17e augustus q base met 5 uur set van dana en hennes&cold in de andere zaal, te knalluh...daartussen zie ik ut wel, komende zaterdag bazemaniacs in me eiguh durrep, word ook stampuh. denk dat ik deze vakantie wel genoeg [Euro] heb want ik ga veel werken, en dat betekent dus veel feesten
Berichten: 5 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Euhm dit is mijn onder voorbehoud agenda:
13 juli Sensation black
vakantie 2 weken
2/3 aug Nature One
10 Aug FFWD + Hard Bass
17 Aug Mystery Land + Q-base
31 Aug Harcore Ressurection
07 sept Multigroove
14 sept HouseQlassics
21 sept Qlimax
De Q dance feesten zal ik zeker bij zijn, weet niet hoe het met de financiele situatie zit na terugkomst van vakantie, dus is afwachten allemaal...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
househof
Becoming Member


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor househof   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
10 Aug FFWD
17 Aug Q-base
07 sept Multigroove
21 sept Qlimax
12 okt TD a Decade
31 dec Multigroove

Berichten: 22 | Plaats: Amersfoort | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
see ya all at Qlimax!!! ghehe ow dat wordt zo'n vet feest...... Mijn party agenda wisseld met de dag, iedere dag is voor mij een groot feest [Razz] [Wink] Ach jahh...... Natas =weg nu bubyee!!

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Voor mij ook weer qlimax dit jaar. Dus moeten we weer gaan meeten!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
househof
Becoming Member


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor househof   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hopelijk wordt het net zo als op 06/07-04-2002 of niet nims???? vet  - maar nu zonder  -

[ 16-07-2002, 10:51: Message edited by: Erik ]

Berichten: 22 | Plaats: Amersfoort | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Jij zonder  - Daar geloof ik helemaal niets van. Ik ga zoals gewoonlijk weer zonder!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zo Stokkie, heb je geld over?!?!?!
Mijn party-agenda:
30/07 Stokkie-zeist [Wink]
03/08/02 Dance Valley
06/08-14/08 Turkije vakantie
14/09 HouseQlassics (alleen als mijn werk het toelaat)
21/09 Qlimax
09/11 I (L) Techno
30/11 TeQnology
31/12 Qontact (onder voorbehoud)

Ik zal ook proberen bij de Q-dance feesten te zijn en dan zien we verder nog wel hoe en wat met het feesten Heb er iig wel zin in dit jaar!!!

[ 18-07-2002, 12:31: Message edited by: Red girl ]

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gigakai
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor gigakai     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ehm zaterdag (20 juli) ga ik naar Q-base (hardstyle avond)
Ja dan ga ik op vakantie naar Kreta 15 dagen en daarna zal ik wel vet weinig geld hebbe..
Maar 31 aug ga ik wel naar HR en 21 sept zowieso naar Qlimax.. en als ik nog geld over heb dan tussendoor ook nog ff HouseQlassics..

Berichten: 19 | Plaats: Didam/ Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
TechnoBabe
Junior Member


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor TechnoBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Mijn partyagendaatje:
27 juli : SoundVision Den Haag
2-4 aug : Nature One (GE)
10 aug : FFWD danceparade (alleen eindfeest)
10 aug : Strictly Techno
17 aug : Mysteryland
24 Aug : Frequence
31 Aug : Decibel
7 Sept : 4Elements
13 Sept : Awakenings
21 Sept : Qlimax (ovb)
5 Okt : Concept
9 Nov : I [Love] Techno (BE)
30 Nov : Teqnology

En wat er verder nog tussen komt weet ik nu nog niet...maar ik heb iig gevoeg te doen de komende periode... [Wink]

--------------------
Venus Attack "M@ke Love not War" kusje Chrissy

Berichten: 7 | Plaats: Tussen Rotterdam en Den Haag | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Update:

07 sept Multigroove
21 sept Qlimax
26 oktober exqlusiv

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
HOPPA zet dr maar : 5 okt: INTENZE bij:) [Smile]
gaan dr nog meer mensen??? dikke kus, natas.
ps: scheelt mij weer fotow:) [Smile] [Smile]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
househof
Becoming Member


Beoordeeld:
4
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor househof   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
OK Nims jij kent mij nog beter dan ik zelf, ik ga iid niet zonder
Berichten: 22 | Plaats: Amersfoort | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS