Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Doom 3 nu al te downloaden op internet

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Doom 3 nu al te downloaden op internet
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het derde deel van het populaire spel Doom was al op internet te vinden, voordat het spel daadwerkelijk uitkwam, zo meldt Breekpunt. De eerste illegale versies van het spel verschenen zondag op het internet. Maandag lag het spel in de Amerikaanse winkels.

Het heeft vier jaar geduurd voordat het Amerikaanse softwarebedrijf ID Software met Doom 3 op de markt kwam.

Op zondag was het spel al 50.000 keer gedownload. Een grote financiele strop voor ID Software. Als al deze mensen het spel hadden gekocht dan hadden zij gezamenlijk 2,7 miljoen dollar moeten neerleggen. Het bedrijf zegt miljoenen te hebben uitgegeven aan de ontwikkeling van het spel.

De illegale versies gaan om twee verschillende downloads. Een daarvan is een versie van een eigenaar waarvan de kopieerbeveiliging niet werkte en alle drie cd's van het spel op zijn harde schijf kon zetten. De tweede is een versie van een 'crackersgroep' genaamd Reloaded.

Bron: nu.nl

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Je zal zo'n versie maar hebben [Smile]

Ik vind het trouwens niet zo heel geweldig allemaal... oeps!

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Iedereen weet ondertussen wel dat elk product (software/games) wereldwijd verspreidt wordt. En daar bij ID Software hebben ze ook rekening meegehouden.
Ik vind het overigens knap hoe ze aan die 50.000 komen [Razz]
Verder vindt ik dit verlies niet zo groot als bij MS Besturingssysteem, want die zijn stukken duurder [Razz]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Aan dit spel is al jarenlang gewerkt en de releasedatum is al tig keer opgeschoven. Door de enorme hype wilde men eindelijk wel eens weten hoe dat Doom 3 d'r nou eigenlijk uitziet.

Maar ik denk dat nog best een heel aantal downloaders het game alsnog kopen. Ik niet, vind er maar weinig aan eigenlijk. Ben al aardig wat levels door in de hoop dat het leuk wordt, maar dat wordt het niet [Frown]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS