Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Spel: GO!

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Spel: GO!
Montoya
Half way Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Montoya     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ben gek op spelletjes. In die categorie heb ik een vreselijk verslavend spel gevonden. Het spel is oeroud maar daarom niet minder briljant. Voor meer info bekijk de onderstaande link eens.. Tegen de computer spelen is voor mij tot nu toe al een vreselijk grote uitdaging. Maar je moet het op een manier leren he.. Wellicht zijn er meer mensen die dit leuk vinden en kunnen we dit online is proberen..

Tip er zijn veel computer spellen te krijgen maar gnu go staat toch wel bekent als het beste spel. Uiteraard is er ondertussen ook een PocketPC versie die de verslaving alleen maar groter maakt...

Korte uitleg over GO!

Kon niet echt een juiste plek voor dit soort dingen vinden vandaar hier. (Hint, Hint)

Berichten: 36 | Plaats: Netherlands | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik zet maar even een rechtstreekse link naar de download neer:

http://home.quicknet.nl/qn/prive/ar.burgers/gnugo-3.4-mingw32.zip

Deze valt nog in de categorie 'past op een double density floppy' [Smile]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Montoya
Half way Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Montoya     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Met gnugo 3.4 heb je alleen eigenlijk de enigne voor het spel. Wat in een dos progje is. Uiteraard zijn hier goede gui's voor te krijgen. Daarom nog maar een link erbij he.. (ps. Java Runtime 1.3 of hoger vereist)

GGo windows installer

ps. je hebt dus allebei nodig. Copieer gewoon gnugo.exe naar de folder waar je de gui installeerd en spelen maar.

Berichten: 36 | Plaats: Netherlands | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik vind GO echt een super goed spelletje. Ik wil wel een keertje een potje spelen dus [Smile] .

Wanneer gaan we dit doen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS