Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Winamp3 gaat verder als open source

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Winamp3 gaat verder als open source
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nullsoft stopt met het ontwikkelen van Winamp3, zo lezen we op het forum van de site. Het product zal als open source beschikbaar komen onder de naam Wasabi, met Wasabi.player als open source variant van Winamp. Wasabi is een platform-onafhankelijk framework voor scripting en skins en wordt gebruikt in Winamp 5. De ontwikkelaars die er op dit moment aan werken zullen ontslagen worden door het moederbedrijf AOL. Het is de verwachting dat ze echter wel parttime betrokken blijven bij Wasabi. Een aantal programmeurs hebben inmiddels de groep Wasabidev opgericht:

Wasabidev is a group of developers independent of Nullsoft who are working on improving and extending Wasabi. This includes updating Wasabi.player to be a (mostly) open-source equivalent to Nullsoft's Winamp. We submit any relevant modifications made to Wasabi back to Nullsoft, for use in Winamp and any future Wasabi-based projects.

Bron: T.net

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS