Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Outlook Express crasht door spamfilter Norton

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Outlook Express crasht door spamfilter Norton
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het gloednieuwe programma Norton Antispam 2004 blijkt niet goed samen te werken met Outlook Express 6, het populairste mailprogramma ter wereld.

Gebruikers van Outlook Express 6 rapporteren problemen met het anti-spampakket van Symantec.

Zodra zij berichten markeren met de 'Dit is spam-knop' blijkt het mailprogramma van Microsoft onherroepelijk vast te lopen. Volgens Symantec doet het probleem zich alleen voor bij specifieke situaties.

De fout treedt namelijk alleen op als gebruikers oude mailtjes alsnog aanmerken als spam, nadat ze alweer andere berichten hebben gedownload. Wie hetzelfde doet bij de nieuwe binnenkomende berichten zou geen last hebben.

Wat de precieze oorzaak van het mankement is, is nog onduidelijk. De softwaremaker heeft naar eigen zeggen nog geen oplossing en gaat het probleem onderzoeken.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Gebruik dan ook gewoon thunderbird al e-mail client. De populairste e-mailclient op dit moment [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ieder zijn eigen keus...maar fout ligt bij Symantec. Want in Outlook 2003 zit al een spamfilter ingebouwd..maar aangezien dat ze hier over outlook 6 hebbe weet ik het ook niet.
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Outlook is wat anders dan outlook express. Dat MS deze 2 producten nog steeds dezelfde naam geven is mij ook een compleet raadsel.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS