Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Atari verkoopt nieuw spel via KaZaA

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Atari verkoopt nieuw spel via KaZaA
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Volgens dit bericht van Telenet G@mes gaat Atari via Kazaa een nieuw spel verkopen. Het spel Temple of Elemental Evil heeft een licentie meegekregen voor zes uur, om het spel langer te spelen zal er eerst 49,95 dollar moeten betaald worden. De download van 843MB groot verloopt via de Kazaa Media Desktop. Het voormalige Infogrames heeft eerst goed gekeken naar hoe gameproducent Valve hun online verkoop van Half Life 2 wil gaan afhandelen met behulp van Steam en daar een aantal lessen uitgetrokken. Zo kwam men bij Atari tot de conclusie dat er in eerste instantie een enorme bandbreedte beschikbaar moet zijn om de downloads vlot te laten verlopen. Verder wil gratis publiciteit ook wel helpen.

Deze twee zaken combinerend kwam men uit bij Kazaa, dat naast een grote capaciteit, ook wel interesse heeft in gratis goede reclame. Zeker nu het bedrijf eigenlijk alleen maar in de publiciteit komt met betrekking tot rechtszaken en illegale downloads. Het succes van dit initiatief hangt wel af van een aantal zaken, zo zal het spel door een flink aantal Kazaa-gebruikers gedeeld moeten worden en zal de zes-uur-durende licentie niet snel aangepast mogen worden door een bijdehante gamer [Wink]

(tweakers)

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Best grappig, je kan het nu al downloaden via kazaa, alleen vind ik de verschillende bestandsgrootes een beetje apart, en ik vertrouw het dus niet helemaal.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS