Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Microsoft staakt ontwikkeling Outlook Express

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Microsoft staakt ontwikkeling Outlook Express
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Microsoft is van plan te stoppen met de ontwikkeling van Outlook Express, zo meldt C|Net. Dan Leach, een productmanager van Microsoft, zegt dat het bedrijf zijn geld wil investeren in Hotmail en MSN. Deze zouden voor de consument Outlook Express moeten vervangen. Men hoopt dat de zakelijke gebruikers zullen overstappen op het gewone Outlook. Een andere productmanager, Steve Conn, zegt dat Outlook 2003 minder bandbreedte nodig heeft dan de oudere versies. Hierdoor zou het gebruik van Outlook aantrekkelijker moeten zijn voor gebruikers zonder breedbandverbinding:

"The great majority of people used Outlook Express because they weren't on a LAN environment, and Outlook was just too fat for them."

The currently-in-beta Outlook 2003 client has much lower bandwidth requirements, he said. In May, Microsoft revealed that it was no longer planning to release standalone versions of Internet Explorer, which includes the Outlook Express functionality.

(Overstappen op thunderbird allemaal!!!)

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Neee.....draai lekker Outlook 2003 en hij is fijn moet ik zegge...ben benieuwd of office 2003 15 augustus gaat uitlekken [Razz]
Ben weer toe aan een nieuwe office

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik gebruik Outlook niet voor mijn mail omdat de IMAP implementatie werkelijk waardeloos is. Jammer hoor.

Misschien moet ik een snaar Thunderbird gaan kijken.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Ik gebruik Outlook niet voor mijn mail omdat de IMAP implementatie werkelijk waardeloos is. Jammer hoor.

Misschien moet ik een snaar Thunderbird gaan kijken.

Moet je echt eens doen. Dat zelflerende spamfilter is echt ideaal!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Budha:
Ik gebruik Outlook niet voor mijn mail omdat de IMAP implementatie werkelijk waardeloos is. Jammer hoor.

Misschien moet ik een snaar Thunderbird gaan kijken.

Moet je echt eens doen. Dat zelflerende spamfilter is echt ideaal!
Daar doe ik het niet voor. Mijn server onderschept alle spam, dus daar heb ik geen last van.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Daar doe ik het niet voor. Mijn server onderschept alle spam, dus daar heb ik geen last van.

Alle spam? Moet ik je adres is posten in wat newsgroups dan? Ik denk dat je dan je lol op kan.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Budha:
Daar doe ik het niet voor. Mijn server onderschept alle spam, dus daar heb ik geen last van.

Alle spam? Moet ik je adres is posten in wat newsgroups dan? Ik denk dat je dan je lol op kan.
Nee dank je [Eek!]

Maar tot nu toe is ieder spambericht nog netjes in mijn spam folder beland. De server gebruikt een score systeem en aan de hand daarvan worden berichten verplaatst.

Je kunt natuurlijk zelf angeven welke score voor jou hoog genoeg is om als spam over te komen.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Nee dank je [Eek!]

Maar tot nu toe is ieder spambericht nog netjes in mijn spam folder beland. De server gebruikt een score systeem en aan de hand daarvan worden berichten verplaatst.

Je kunt natuurlijk zelf angeven welke score voor jou hoog genoeg is om als spam over te komen.

Het zelflerende spam filter is ook handig, omdat er ook zelfs virussen mee worden gewist [Big Grin] heb deze namelijk aangeleerd dat virussen ook spam zijn.
En ik krijg ook nooit meer business proposals [Big Grin]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Outlook Express wordt wel verder ontwikkeld

Microsoft heeft een uitspraak van afgelopen week gecorrigeerd. Dan Leach bracht in een statement naar buiten dat Outlook Express niet verder ontwikkeld zou worden, aangezien Microsoft zich voor de consument zou concentreren op Hotmail en MSN. Voor de zakelijke gebruiker zou de gewone Outlook de standaard moeten worden. Nu brengt Internet Magazine het nieuws dat er sprake is geweest van een misverstand en dat er wel degelijk support zal blijven bestaan voor de welbekende e-mail client. Leach zegt dat het besluit van Microsoft om Outlook Express te blijven steunen al vast stond, maar dat zijn persbericht nog niet was aangepast. Alles berust dus op een typisch geval van miscommunicatie, aldus Microsoft.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
En ook dit is miscommunicatie. Het wordt niet verder ontwikkeld, maar alleen bugs worden gefixed. Er zal dus geen nieuwe OE uitkomen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Outlook Express 2003 is de laatste versie dan
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS