Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » nieuwe doom 3 dingen

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: nieuwe doom 3 dingen
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat screens voor jullie

Doom 3 Screenshots #1
Doom 3 Screenshots #2

Speculative DOOM III System Requirements:

Minimum:
CPU: 800MHZ ~ 1GHZ
GeForce 3 TI / ATI 9600 Pro
256 MB RAM

Standard:
CPU: 1,7GHZ ~ 2GHZ
GeForce 4 TI 4400/4600 - ATI 9700/Pro
512 MB RAM

Optimal:
CPU: 2,5GHZ ~ 2.8 GHZ
GeForce 5800FX/5900FX - ATI 9800 Pro
786 ~ 1024MB RAM


En in Augustus kwam de eerste demo beschikbaar [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dat zijn toch geen normale systeem eisen meer :S

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Dat zijn toch geen normale systeem eisen meer :S

Als er eindelijk weer eens een grote stap voorwaarts wordt gemaakt maakt het mij niet uit.

Maar ik heb makkelijk praten. Mijn pc voldoet aan de standaard eisen [Wink]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van NiMS:
Dat zijn toch geen normale systeem eisen meer :S

Als er eindelijk weer eens een grote stap voorwaarts wordt gemaakt maakt het mij niet uit.

Maar ik heb makkelijk praten. Mijn pc voldoet aan de standaard eisen [Wink]

Ja nu nog wel, maar doom 3 is nog niet uit [Razz]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van NiMS:
Dat zijn toch geen normale systeem eisen meer :S

Als er eindelijk weer eens een grote stap voorwaarts wordt gemaakt maakt het mij niet uit.

Maar ik heb makkelijk praten. Mijn pc voldoet aan de standaard eisen [Wink]

nee hoor...er stond ook bij dat je perse een muis met draad moes hebbe...anders werkte het spel niet
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van NiMS:
Dat zijn toch geen normale systeem eisen meer :S

Als er eindelijk weer eens een grote stap voorwaarts wordt gemaakt maakt het mij niet uit.

Maar ik heb makkelijk praten. Mijn pc voldoet aan de standaard eisen [Wink]

Ja nu nog wel, maar doom 3 is nog niet uit [Razz]
Ik denk niet dat mijn pc in de tussentijd degenereerd [Wink]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Official Minimum Doom III System Requirements

The Phobos Lab a Doom III fansite, has asked id Software's John Carmack on the minimum specs to run Doom III. Here is the official word on the minimum system configuration you'll need to run Doom III.

- 1GHz CPU
- 256MB RAM
- GF1 or Radeon 7xxx series card

Mijn PC voldoet eraan [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Official Minimum Doom III System Requirements

The Phobos Lab a Doom III fansite, has asked id Software's John Carmack on the minimum specs to run Doom III. Here is the official word on the minimum system configuration you'll need to run Doom III.

- 1GHz CPU
- 256MB RAM
- GF1 or Radeon 7xxx series card

Mijn PC voldoet eraan [Big Grin]

Ja, de meeste wel. Maar dat zal wel in 640x480 met alles uit zijn.

Doom III moet het hebben van shaders, lightning effecten en bumpmapping. Dat kunnen die oude kaarten helemaal niet.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS