Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Omvangrijk piratennetwerk in Italië opgerold

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Omvangrijk piratennetwerk in Italië opgerold
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De Italiaanse politie heeft een omvangrijk internet-piratennetwerk opgerold. In totaal werden 181 mensen aangehouden. Meer dan 10.000 personen worden ervan verdacht betrokken te zijn bij het piratennetwerk.

De politie heeft voor 118 miljoen euro illegale software in beslag genomen. De bende maakte gebruik van e-mail en illegale websites om de goederen via postorder te verspreiden. De politie nam duizenden illegale kopieën van software, muziek en films in beslag. Daarnaast werd ook alle apparatuur om te kopiëren geconfisqueerd.

In het onderzoek naar de bende werd de politie van Italië bijgestaan door de Business Software Alliance (BSA), de brancheorganisatie die het illegaal gebruik van software onderzoekt, en de Federation Against Music Piracy (FPM). Uit een recent onderzoek van BSA bleek dat in Italië bijna de helft van de zakelijke software illegaal is. In Nederland is dat ongeveer 36 procent.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS