Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Half-Life 2 releasedate nog steeds 30 september

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Half-Life 2 releasedate nog steeds 30 september
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Half-Life 2 veroozaakte zijn eigen "shock and Awe" tijdens de afgelopen E3. En in tegenstelling tot veel andere games konden de mensen van Valve een precieze releasedate geven, namelijk 30 september. Een datum die nog steeds van kracht is, zo laat Gabe Newell van Valve weten. Verder vertelt Gabe waarom men voor een Oost-Europese stad heeft gekozen, dat er meerdere bestuurbare voertuigen aanwezig zullen zijn en dat de karakters in het spel niet op een Half-Life 1 achtige manier gescript zullen zijn. Karakters zullen dan ook geimproviseerd reageren. Verder zal er gelijktijdig met de release een strategy guide en MOD guide verschijnen, zodat zowel beginnende als ervaren modders meteen aan de slag kunnen. Hoewel de ervaren mensen alvast eerder kunnen beginnen aangezien de SDK voor de release van het spel verschijnt.
HomeLAN - In the E3 demo we saw an scene where Gordon knocks over a PC monitor and the scientist reacts to it. Was that unscripted and if so can other scenes like that occur in Half-Life 2?
Gabe Newell - That was unscripted. There aren't actually scripts in the Half-Life 1 sense. The high level way of thinking about it is that there are actors, actors are in scenes, actors hit their spots, actors deliver lines, and actors have to improvise. Actors are aware at all times of where you are, where you are looking, and what you are doing. In the MOD SDK we'll include a room where everywhere you look, move, and do something that characters will react and respond to show MOD authors how to use the acting system.
 -

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
New Half Life 2 Screenshots

Techseekers reports that in a preview of Half Life 2 over at Game (video game store chain here in IE+UK) their are a quite a few new screenshots, well vidcaps judging by the quality still impressive none the least. There's a few weapons on show and cityscape views as well as some giant alien that's mows it's way through a road strewn with wrecked cars and a lot more.(e.g.driving in vehicles) check it out: screenshots

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Helaas is Half-Life 2 toch uitgesteld [Frown]

Hij komt nu op tijd voor het "holiday season". Maar preciezer wil Valve het momenteel niet aangeven.

Als de eerste reviews van het spel goed zijn ga ik 'm kopen. Ik wil 'm echt wel hebben. Dit wordt waarschijnlijk het grootste spel van de komende 2 jaar. Tenminste, als ze de mod-community trouw blijven.

Ik kan iedereen aanraden om Steam te installeren. Het is een progje wat je gratis toegang verschaft tot Half-Life, Counterstrike en andere mods/add-ons.

Bovendien kun je er de laatste hi-res demofilmpjes van HL2 mee downen. Die deden mij praktisch [drool]

Tjek it out!!

Voor wie de HL ontwikkelingen op de voet wil volgen moet ook eens kijken bij Planet Half-Life.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
en alweer uitgesteld nu tot de 24e september...het zal me niks verbazen als dadelijk het weer wordt opgeschoven.
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS