Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Mozilla: Firebird & Thunderbird

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Mozilla: Firebird & Thunderbird
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben sinds vandaag overgestapt op de nieuwste losse programma's van de mozilla stal.
Firebird om te browsen en Thunderbird om te e-mailen.
Ik ben erg tevreden over deze versies van het pakket ondanks dat het losse builds zijn.

http://www.mozilla.org/projects/thunderbird/ voor de mailclient, die ook slimme zelflerende spamfilters heeft. Download thunderbird


http://www.mozilla.org/projects/firebird/ voor de browser. Download Firebird


 -
Firebird

 -
Thunderbird

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Allemaal leuk en aardig, maar mogen ze wel de naam Thunderbird gebruiken? Want AMD heeft zo'n een va haar processoren genoemd
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Allemaal leuk en aardig, maar mogen ze wel de naam Thunderbird gebruiken? Want AMD heeft zo'n een va haar processoren genoemd

Geen idee, ze hebben het in iedergeval al gedaan. Ik denk wel dat het mag, aangezien het een duidelijk ander product is als processoren. (Net zoals windows bier in rusland)

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ga hierheen voor de plugins:
http://texturizer.net/firebird/extensions.html

AdBlock
Aggreg8
All-in-One Gestures
Alternate Stylesheet Switcher
Autohide Toolbox (True Fullscreen)
Autoscroll
Checky
ChromEdit : User File Editor
Close Other Tabs
Compact Menu
Digger
Download Sort
Download Statusbar
Flash Click to View
Googlebar
GoTo
Language Menu
Link Toolbar
LinkVisitor
Linky
LiveHTTPHeaders
Mouse Gestures
Mouse Rocker Navigation
Mycroft
NeedleSearch
Next/Prev Image
Nuke Image
PNH Developer Toolbar
Popup ALT Attribute
Preferences Toolbar
Preferential
QuickNote
RadialContext
rssreader
SearchThis!
SmoothWheel
Spade
Spiderzilla for Windows
Spiderzilla for Linux/Unix
StumbleUpon
Style Selector
Tabbrowser Extensions
Tabbrowser Preferences
Tab Downloader
TabScroller
TagZilla
Text Links
Themer
This Window
Trivial
User Agent Switcher
User Agent Toolbar (uabar)
Web Developer

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Helaas ligt mozdev er nu uit, maar op http://mozdev.mirrors.nyphp.org/ kun je ze wel netjes downloaden [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Speciaal voor de Mozilla Thunderbird fans hier een uitleg om het in Windows te bouwen en dat in 14 stappen...volg de lnk maar:

Build Mozilla Thunderbird on Microsoft Windows

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Heee dit bevalt me wel dat Mozilla gebeure...ik draai nu Mozilla 1.5a er hij is fijn hoor...moet alleen ff wenne enzo...dus gelijk maar IE 6 eraf gepeurd want daar had ik veel errors in

Thx voor de tip Sjuul [Ok]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS