Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Matrix moet Atari weer op de kaart zetten

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Matrix moet Atari weer op de kaart zetten
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Meeliftend op de hype rondom de nieuwe speelfilm 'The Matrix Reloaded' probeert Atari terug te komen waarvan het meer dan vijftien jaar is weggeweest: de top van de computerspellenmarkt.

De Amerikaanse onderneming beleefde vorige week haar wedergeboorte toen het Franse Infogrames Entertainment besloot de naam Atari aan te nemen. Infogrames verwierf begin 2001 voor 1 miljoen dollar de activiteiten van Atari, die toen een verloren bestaan leidden onder de Amerikaanse spelletjesfabrikant Hasbro. De Fransen gokken echter op de vermaarde naam om definitief concurrenten als Electronic Arts (The Sims, SimCity) en Sega (Sonic the Hedgehog) van zich af te kunnen schudden.

Atari kreeg vrijdag een grootscheepse vuurdoop met het spel 'Enter the Matrix'. Wereldwijd zijn er ongeveer vier miljoen exemplaren verspreid. Kosten per stuk: 59,95 euro voor de Nintendo, Xbox en Playstation 2 in Europa en bijna 50 dollar in de Verenigde Staten.

Infogrames-bestuursvoorzitter Bruno Bonnell waarschuwde donderdag voor al te hoge verwachtingen. ,,Ik ben er zeker van dat we verdeelde kritieken zullen krijgen''. Mocht het spel een mislukking worden, dan betekent dit niet het einde van de onderneming, aldus Bonnell.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Unreal II is ook uitgebracht onder de naam van Atari.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tja het zal mij benieuwen of dit enig effect zal hebben.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
UT 2003 en zijn opvolger UT 2004 kwamen ook van Atari
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS