Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Gratis Windows Server 2003 Evaluation downloaden!

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Gratis Windows Server 2003 Evaluation downloaden!
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Deze link kwam ik net tegen toch ik ff aan het surfen was op inet...je kunt gratis de Evaluatie van Windows Server 2003 downloaden...wel ff wat gegevens invullen en downloaden maar...is ongeveer 550 Mb groot [Big Grin]

Windows Server 2003 Evaluation

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Helaas verloopt deze versie na 180 dagen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb een crack daarvoor [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Hippo
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Hippo     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
ik heb een crack daarvoor [Big Grin]

Post de url even op het forum dan...
Berichten: 12 | Plaats: nvt | Geregistreerd: Apr 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Astublieft dan:
Reset Crack

Het is wel een reset crack he...de officiële crack komt eraan [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Kan een van jullie mij ook zegge wel Product Key je bij deze versie krijgt? En wil je die dan ff posten hier [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
UPDATE WINDOWS 2003 EVALUATION OMZETTEN NAAR FINAL

Ok, listen up. There has been talk over a possible way to crack the trial version that MS has made public via internet. We CAN NOT garrentee this article will remove the trial. We at xBetas are sorry for the confusion. You can try the guide below, but do not come into our network and complain on how it doesn't work. You have been warned, good luck.

Uitleg hoe je het moet doen
[Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Windows 2003 niet downards compatible!

Oudere versies van MS server toepassingen draaien niet op windows 2003. Dit komt vooral door de herschreven webserver IIS 6.

Het betreft database server SQL 6.5 en 7.0, Biztalk Server 2000, Commerce Server 2001, Content Management Server 2001, Mobile Information Server 2001 en Exchange 5.5 en 2000.

Het in indows geintegreerde IIS 6 verzorgt beel functionaliteit voor Microsoft's andere applicaties, net zoals webbrowser Internet Explorer dat op desktop nivo doet. IIS 6 bevat wel een compatibiliteits modus waarmee sommige applicaties draaien in een emultatie modus van iis5.

MS heeft echter in bepaalde gevallen ervoor gekozen de beveiliging boven de compatibiliteit te laten gaan.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS