Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » GPS Navigatie software voor de PDA

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: GPS Navigatie software voor de PDA
Montoya
Half way Member


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor Montoya     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Duidelijk is dat de markt voor goede navigatie software op de PDA nog jong is. Eigenlijk hebben alle producenten zo hun voor en nadelen. En allen kampen nog met instabiliteit.

Daarom hier een review van een nieuwe partij op de markt die weer zo zijn eigen voordelen kent.

http://www.the-gadgeteer.com/destinator-proclip-review.html

Waar iedere producent wat mij betreft nog mee kampt is dat de interface een moeilijke kwestie blijkt te zijn.

Een van de snelst innoverende stukken software op dit gebied vind ik toch wel de software van Alturion. Waar ze binnenkort mee gaan komen is 3d navigatie. Waarbij je dus een plaats of afslag waar je op af rijd op je af ziet komen. Erg mooi!

Ik ben benieuwd wie er ervaring heeft met dit soort software en wat je van de aangeboden software vind..

Berichten: 36 | Plaats: Netherlands | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nou, jong kun je die markt niet noemen. Tenminste, op het gebied van routeplanners dan. TomTom ondersteund ook al jaren GPS modules. Maar hun routeplanner was nog niet volledig ingericht op het gebruik als navigatiesysteem.

Ik ben wel benieuwd welke problemen je ondervindt met TomTom Navigator. Ik heb er helaas niet zelf mee gewerkt, maar het lijkt me een zeer degelijk produkt met prachtige kaarten.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Inmiddels is er ook een nieuwe versie van TomTom Navigator. Een review hiervan kun je lezen bij Pocket PC Club.

Een aantal sterke punten zijn:

- 3D weergave met zeer duidelijke nachtweergave.
- Nog altijd fantastisch mooie kaarten.
- Snelheid is goed vergeleken met de concurrentie. Destinator schijnt erg traag te zijn.
- Integratie met het Outlook adresboek.
- Groot toetsenbord voor het ingeven met je vinger ipv stylus
- Van deur tot deur plannen doordat huisnummers nu worden ondersteund.

[ 14.04.2003, 13:24: Bericht ge-edit door: Budha ]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS