Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Waarom overstappen naar Linux (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Waarom overstappen naar Linux
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van NiMS:
Dus jij vergelijkt Linux met een sportbak? Nu weet je dus waarom ik liever Linux gebruik. Dan kun je opscheppen, en stoer doen dat je ook linux hebt [Big Grin]

"Ach heb jij nog maar Windows?, Kun je niet meer veroorloven"

Inderdaad, Linux is meer voor de racer die graag z'n wagen nog sneller wil afstellen.

Windows is een Opel Astra.

whehehehe...niezzo overdrijven he Budha met Linux...voor mij is Windows gemakkelijker dan Linux. Waarom? Omdat Linux heel ingewikkeld is voor me en ik trek het niet om een 'totaal' nieuwe operation system te gaan bestuderen
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Laad me raden LilWiz, jij vind de Astra best een puik bakkie [Big Grin]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hmmm nee hoor Budha...ik oef geen opel astra (heb trouwens helemaal geen verstand van auto's [Roll Eyes] Maar mij boeit het eigenlijk niezzo veel wat je nu draait hoor...als jij Linux wil gebruiken dan doe je dat toch liever. Ieder zijn eigen beslissing denk ik zo.

Mara nog ff OS-en kun je niet met auto's vergelijken. Het is net of je appels met peren vergelijkt [Razz] [Wink]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS