Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Samen knokken in Fight Club

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Samen knokken in Fight Club
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Lycos.nl heeft ons verblijdt met een nieuw online spel: Fight Club.

Het idee is heel simpel daag iemand uit, bepaal je aanval en je verdediging. Je tegenstander krijgt bericht en als die de uitdaging aanneemt is het knokken geblazen.

Om het leuk te houden kun je punten verdienen waarmee je levels omhoog kunt. Als je voldoende nieuwe gebruikers aanbrengt komen speciale moves beschikbaar. Bovendien kun je dan zien wie online bezig zijn.

Zo kun je dus altijd nieuwe tegenstanders uitdagen en klimmen op de ladder.

Als je ook mee wilt doen met Fight Club, stuur mij dan even een PM met je mailadres. Als ik je aan mag melden levert mij dat punten op en kan ik weer nieuwe moves proberen. [Smile]

[ 19.03.2003, 15:58: Bericht ge-edit door: Budha ]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ondertussen is dat niet bepaald nieuw meer, maar t is wel grappig spel, heb t zelf ook wel aantal x gedaan [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS