Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Veel problemen met installatie SP1 voor XP

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Veel problemen met installatie SP1 voor XP
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De installatie van Service Pack 1 voor windows XP blijkt niet altijd even soepel te verlopen als verwacht. Ik kwam hierachter doordat ik deze zelf probeerde te installeren en hij vervolgens niet meer bootte (het starting windows scherm met de blauwe balk bleef maar ronddraaien). Ik ging op zoek in het nieuwsgroepen archief van google en kwam tot mijn schrik erachter dat extreem veel mensen last hebben van problemen met SP1. Een stabiel systeem dat perfect draaide voor de installatie, wilde na de installatie niet meer (goed) werken. Soms moest er een checkdisk worden gedraait, de virusscanner worden verwijderd, in veilige modus SP1 installeren en nog wel veel meer. Het vreemde blijft dat er totaal geen enkele serieuze reactie van Microsoft is.
Het niet meer booten van winxp heb ik opgelost door de Installatie CD met geintegreerd SP1 te gebruiken tijdens een Nieuwe installatie.
Toen eindelijk (na 5x een volledige nieuwe installatie uit te voeren) sp1 en winxp weer draaiden kwam ik tot de volgende verassing.
Ik kon niet meer branden met Nero en de ingebouwde XP brand software. Ik ging weer zoeken op google, en vond daar iemand die exact dezelfde problemen had, en hij had ook dezelfde brander als ik (Mitsumi 4802 TE). Ik heb toen maar een bericht gestuurd naar Mitsumi die daarop kwam met het volgende antwoord:

---------------
Dear customer,

the problem described in your e-mail is caused by the service pack 1 for
WindowsXP. Please deinstall this service pack in order to be able to use the
writing-function again.

Microsoft is currently working on a new service pack which should solve the
described problem.

If you have any further questions or problems do not hesitate to contact us.

Kind regards,
Your Mitsumi-Support-Team

Thomas Povazai

In case of an answer please do not remove the correspondence so far - for
our
better orientation.

Mitsumi Electronics Europe GmbH
Technischer Support
Germany

Phone: +49 1805 212530
Fax: +49 1805 213751

Phone UK (local number with local payment): 01276 - 671 - 029
Phone France (local number with local payment): (1) 30 76 46 51
--------------------

Niet te hopen dat ze SP2 bedoelen voordat het gefixed is [Frown]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS