Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Screens van DRM-features in Office 2003

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Screens van DRM-features in Office 2003
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Op het forum van Neowin.net zijn screenshots verschenen van Information Rights Management, een plugin die Microsoft heeft uitgebracht in het kader van zijn Digital Rights Management (DRM)-service. De plugin is bedoeld voor de huidige beta-versies van Office 2003 en moet het mogelijk maken om informatie te beschermen. Zo kan een gebruiker een email verzenden die alleen door de door hem gespecificeerde mensen gelezen kan worden. Verder kan hij instellen dat die email niet geforward of geprint kan worden, en ook het maken van printscreens is dan onmogelijk. In onderstaande screenshots is de email verzonden naar het eigen emailadres, aangezien de auteur anders geen rechten had om printscreens te maken van de email. Je ziet daarom in de screenshots ook gewoon de forward- en print-knoppen zitten, terwijl die anders waarschijnlijk niet beschikbaar zijn:

 -
Windows Trusted Platform Technologies sign-in

 -
Microsoft Outlook 2003 - email schrijven

 -
Microsoft Outlook 2003 - email lezen

 -
Microsoft Word 2003 - lees- en schrijfrechten

 -
Andere client - email lezen

Bron: T.net

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dat meen je toch niet. Probeer MS nu ook al de e-mail wereld te kapen? Echt heel erg slechte zaak dit. Krijg je e-mailtjes als word document, die je dan weer met word moet openen. Ik denk niet dat iemand daar blij van wordt. Ben ik ff blij dat ik geen outlook gebruik!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nee je hoeft het niet te openen in Word dan...het gaat hier meer om de bevoegdheden toekenne aan documenten etcetc
"In het kader van Digital Rights Management heeft Microsoft een plugin beschikbaar gesteld voor de beta-versies van Office 2003, waarmee het mogelijk wordt informatie zoals emails en document te beschermen tegen ongeauthoriseerde toegang"

hier kun je dat downloaden:
digital rights management

[ 06.03.2003, 18:34: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS