Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Office 11 wordt uiteindelijk toch Office 2003

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Office 11 wordt uiteindelijk toch Office 2003
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
WebWereld schrijft dat de opvolger van Office XP hoogstwaarschijnlijk de naam Office 2003 gaat krijgen. Tot op heden werd naar buiten toe de naam Office 11 gebruikt. De nieuwe naam is nog niet officieel, maar diverse bronnen melden dat de softwaregigant zijn product deze naam zal geven. De naam 'Office 2003' is meer in lijn met de rest van de producten van Microsoft: Windows .NET Server werd bijvoorbeeld recent omgedoopt tot Windows Server 2003. De eerste bčtaversie van de nieuwe Office stamt van oktober vorig jaar; de tweede test-release zal naar verwachting begin maart naar de testers verstuurd worden.

De nieuwe Office bevat weinig schokkende verbeteringen. De grootste verandering ligt in de ondersteuning van XML. Daarnaast bevat de nieuwe versie een applicatie waarmee eenvoudig notities kunnen worden gemaakt, genaamd OneNote. Het bedrijf is voornemens de definitieve versie van het pakket half dit jaar op de markt te brengen. Op dit moment heeft Microsoft liefst 95 procent van de markt voor officepakketten in handen.

 -

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS