Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » De grote encryptie vragen topic

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: De grote encryptie vragen topic
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dump je vragen over encryptie hier, dan zal ik kijken wat ik nog weet [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Sjuul..kijk dit is een stukje waar wij een project over moeten ontwerpen.
"In een inrichting wordt een nieuw beveiligheidssysteem gemaakt dmv de nieuwste internettechnologieën
de toegangscontrole te verbeteren. Hieraan komen Biometrie en proximetrie en encryptie aanbod. Dit
moet later in een delphi database omgezet worden"

Dus duidelijker kan ik hier nog niet over zijn Sjuul..maar ik hou je op de hoogte

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dit is een simpele vraag waar ikzelf het andwoord op weet, maar tis altijd handig om te weten als je het nog niet weet (voor de mede servers that is.)

Is het mogelijk om een encryptie systeem te gebruiken als er geen decryptie systeem te maken is?

Doel hierop voor het controleren van passwords enzo.

Is dit mogelijk, en waarom wel/niet.

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:

In een inrichting wordt een nieuw beveiligheidssysteem gemaakt dmv de nieuwste internettechnologieën

Dit kan alleen maar SSL zijn. Want ik neem aan, dat ze TCP/IP willen gebruiken.

quote:

de toegangscontrole te verbeteren.

Waarom moet een toegangscontrole op internet zitten? Dat wil je toch juist secure hebben? Ik vermoed dat ze meer de communicatie zullen bedoelen.

quote:

Hieraan komen Biometrie en proximetrie en encryptie aanbod. Dit
moet later in een delphi database omgezet worden"

Delphi is geen database, maar een ontwikkelomgeving van Borland [Confused] .
Proxymetrie heb ik echter nog nooit van gehoord.


Maar ik vermoed het volgende:

Toeganspoortje <- Delphi App -> Bio Metrie

-> = communicatie gencrypt mbv SSL.

Bio Metrie zegt dat het de persoon is die je denkt dat het is, delphi app, opent poortje.

Echter er is nog geen enkele bio-metrie methode die goed schijnt te werken, maar ik ben benieuwd.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik kom hier later op trug...ff nog een PGO lesje meemaken dan weten we meer hierover...Maar je moet ook niet te ver in het onderwerp gaan verdiepen he
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS