Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Black & White II

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Black & White II
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Op Gamespot staat een mooi verhaaltje over de nieuwe Black & White.

Momenteel zijn de ontwikkelaars druk bezig om een nieuwe engine te maken. Als de graphics net zo baanbrekend zijn als van de voorloper in zijn tijd, belooft dat nog wat.

B&W II zal zich meer gaan richten op het RTS genre. Uiteraard worden de typische B&W elementen niet uit het oog verloren, maar toch zullen er minder creatures zijn en zijn er ook minder spells.

Bijzonder is dat B&W II niet meer zo zwart wit zal zijn. Je volk kan sterker worden door het slechte pad op te gaan en andere volken te bestrijden of juist vredelievend te zijn. Maar je kunt er ook tussenin gaan zitten. Bouw een goede verdediging op en van af en toe een slechterik aan.

Een cool detail vond ik dat de nakomelingen van soldaten sterker zijn dan de nakomelingen van boeren.

Maar goed, lees de preview maar. Het belooft weer veel goeds [Smile]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik weet het niet zo hoor, heb ook met de hype van B&W meegedaan, maar de hype was echt heel snel weer over!
Ik denk in totaal maar een paar weken. Uiteindelijk is het gewoon niet leuk meer om met je super tamacotchi te spelen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nounou...die hele B&W vond ik nix aan. ik heb hem hier nog wel ergens liggen...was zo uitgekeken op het spel zelf
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dat ben ik helemaal met jullie eens. In het begin is het leuk en vernieuwend en verbaas je je om de graphics, maar het werd snel saai.

Toch verwacht ik wel heel wat van de nieuwe versie. Het gaat veel meer om de RTS elementen. Je creature wordt een soort supersoldier.

Lees de preview maar [Wink]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tja, ik weet niet of ik het dan nog wel leuk zal vinden. Er zijn nu al teveel RTS spellen:
C&C Generals, WarCraft 3, Impossible Creatures 2,

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Tja, ik weet niet of ik het dan nog wel leuk zal vinden. Er zijn nu al teveel RTS spellen:
C&C Generals, WarCraft 3, Impossible Creatures 2,

Als je de preview leest zie je dat dit zeker geen klassieke RTS zal zijn. Er zijn alleen RTS elementen ingebouwd.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik zal hem tzt wel weer downloaden [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS