Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Command & Conquer: Generals

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Command & Conquer: Generals
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb hem even gespeeld net, maar ik moet hem toch even aanraden hoor!
Echt heel leuk gemaakt, en erg verslavend. Ik denk dat ik deze ga spelen als ik geen internet meer heb....

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ikke ook op zeker [Big Grin]

met valsspeel codes natuurlijk anders heet ik geen stokkie [Big Grin]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Spel heb je simpel uitgespeeld..heeft maar 8 levels ofzo...dit is echt een online spel
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik moet 'm nog proberen, maar ik ben bang dat ik met m'n Radeon 64MB niet zo ver ga komen.

Moet echt binnenkort eens een andere kaart kopen. D'r zijn nu wel veel gave spellen die ik niet lekker kan draaien:

SimCity 4
C&C: Generals
SplinterCell
Unreal 2(003)

Ik wil toch het liefst in de native resolutie van m'n lcd kunnen draaien (1280x1024).

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dit spel is BRUUT BRUUT BRUUT BRUUT BRUUT BRUUT BRUUT BRUUT BRUUT BRUUT BRUUT BRUUT BRUUT BRUUT BRUUT BRUUT BRUUT BRUUT BRUUT BRUUT BRUUT BRUUT !!!!

En dat is voor mij logisch, want ik kan me nog de dag als gister herinneren dat ik Dune2 zag. In 1x totaal verslaafd, en ik wist geeneens wat ik moest doen, alleen het idee van oorlog voeren is voor mij al genoeg (net als CIV 1-3).

Ik heb alvast het volgende samengevat,

E selecteer units zelfde soort
S stop
Q selecteer alle aanvals units
A Attack move
D Build Scout Drone
B Build Battle Drone
C Capture Building
M Machine Gun Mode (Infantery)
F Flash-Bang grenade Mode
G Guard Mode
K Knife Attack (commando)
T Time Demo Charge
R Remote Demo Charge
D Detonate Charges
V Evacuate (building/vehicle)
H Home
L Laser Mode

Ctrl F1-F8 positie opslag
Ctrl 1-0 unit nummering / building
F10 verbergen console

S Spy Satallite
P Particle Uplink Cannon

Oil Derrick 200$ / 12 sec = 1000 min
Supply Zone 1500$ / 120 sec = 750 min


Verder is elke gele letter in de beschrijving meteen de sneltoets, met het indrukken van de middelste muistoets (MMB) ofwel het wieltje kan je je perspectief draaien, met dubbele MMB zet je het noorden weer boven, en met het wieltje kan je eventueel inzoomen (niet practisch wel grappig).

Verder kan je een gebouwen draaien voordat je het plaats door de Linkmuisknop ingedrukt te houden en de muis naar links cq rechts te bewegen.

Ik ben verslaafd, Elke van de drie teams is oppervet, ik ben nu bezig met het spelen tegen 2 hard (inhetzelfde team uiteraard) wat goed gaat, maar hoger durf ik nog niet zo,
geld verdienen is een prioriteit.

Vergeet niet dat je piloten met een ster in tanks kan doen om deze te laten promoveren, en vergeet ook niet DAT HET HELE SPEL VOL ZIT MET SMERIGE TRUUKJES.

Ik ga hier steengoed in worden, want met de eerstvolgende LAN party gaat hetzelfde gebeuren als met RedAlert2 de vorige keer,

IK GA WINNEN EN ROELEREN (ok ik draaf door maar ik vind deze spellen de enigste die echt vet zijn, net zo tof als een spelletje RISK)

 -

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
moet het spel nog krijgen...schaam schaam..kan er ook nix aandoen he als mijn supplier het druk heeft...verder komt nog Project IGI 2 en Splinter Cell dr aan [Big Grin] [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
moet het spel nog krijgen...schaam schaam..kan er ook nix aandoen he als mijn supplier het druk heeft...verder komt nog Project IGI 2 en Splinter Cell dr aan [Big Grin] [Big Grin]

Splintercell heb ik en IGI staat binnenkort te gebeuren [Big Grin]

Ik vind Splintercell erg cool. Ik denk dat ik eens ga proberen of het er leuk uit ziet op m'n tv.

Extra groot beeldscherm en het maakt minder uit als je in een lage resolutie draait (noodgedwongen [cry] ).

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van LilWiz:
moet het spel nog krijgen...schaam schaam..kan er ook nix aandoen he als mijn supplier het druk heeft...verder komt nog Project IGI 2 en Splinter Cell dr aan [Big Grin] [Big Grin]

Splintercell heb ik en IGI staat binnenkort te gebeuren [Big Grin]

Ik vind Splintercell erg cool. Ik denk dat ik eens ga proberen of het er leuk uit ziet op m'n tv.

Extra groot beeldscherm en het maakt minder uit als je in een lage resolutie draait (noodgedwongen [cry] ).

Hou me op de hoogte van je ontwikkelingen over splinter cell, Budha
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Budha:
...

Hou me op de hoogte van je ontwikkelingen over splinter cell, Budha
Ik heb de trainingcourse en de eerste twee missies uitgespeeld [Smile]

Ik vind het echt een cool spel. Veel verhaal dat je kunt, maar niet echt hoeft te volgen.

De besturing is wat wennen. Verder gaat het opslaan niet zo makkelijk. Je moet iedere keer weer een savegame naam intikken! En als ie vraagt om te overschrijven, dan moet je met de muis klikken. Dat kan dus niet met het toetsenbord [Frown]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja ik heb de demo gespeeld...en ik vond hem er zeer mooi uitzien enzo..wel lekker moeilijk, dat mag ik wel. En eindelijk komt er weer een goed spel uit voor de pc [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
ja ik heb de demo gespeeld...en ik vond hem er zeer mooi uitzien enzo..wel lekker moeilijk, dat mag ik wel. En eindelijk komt er weer een goed spel uit voor de pc [Big Grin]

Loopt ie bij jou soepel?

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Op Tweakers is een artikel verschenen over C&C: Generals.

In Duitsland wordt nu geadviseerd tegen dit spel voor kinderen. Het is blijkbaar te gewelddadig. Er mag zelfs geen reclame voor worden gemaakt.

Dat laatste is natuurlijk de beste reclame die je je kan wensen [Cool]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hoe kan je als je iets geselecteerd hebt, er nog iets bij selecteren? Ik wil namelijk die kereltjes, of tankjes die ik miste bij het slepen, er toch nog bij hebben.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS