Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Tom's Clancy's Splinter Cell PC demo uit!!

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Tom's Clancy's Splinter Cell PC demo uit!!
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De Xbox eigenaren hebben al kunnen ervaren hoe Tom Clancy's Splinter Cell speelt en nu is het de beurt aan de PCgamers onder ons. De demo van deze langverwachte game is namelijk uit. Op de Xbox heeft Splinter Cell al de nodige prijzen in de wacht gesleept. Of de PC versie dit ook zal gaan doen weten we volgend jaar.
Splinter Cell™ will grant players access to the highest echelons of national security, where shadowy operatives have the freedom to do whatever it takes to safeguard America. In Splinter Cell™, the player controls Sam Fisher, a field operative of a secretive "black-ops" NSA sub-agency called Third Echelon. Sam Fisher is geared up to infiltrate high-security strongholds, seize critical intelligence, destroy threatening data and neutralize the enemy - all without leaving a trace. Developed by Ubi Soft's Montreal Studio in Canada, Splinter Cell™, is a unique experience that will have the player thinly skate on the fine line that separates fact from fiction.
 -
Voordat je begint met de 100 MB zware download, is het belangrijk om je systeemeisen te checken. Je moet minimaal over 800 MHz, 256MB en een GeForce 2 videokaart beschikken als je het spel wilt opstarten. De release van de volledige versie van Splinter Cell staat gepland voor 31 januari.
enjoy!

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb een review van dit spel gezien (voor de xbox)! En dat ziet er erg goed uit! Ben benieuwd wat het gaat worden.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS